نتایج و هایلایت های بازی های ان‌بی‌ای در ششم دسامبر ۲۰۱۴

نتایج و هایلایت های بازی های ان‌بی‌ای در ششم دسامبر 2014

شکست بولز و کینگز و پیروزی راکتس و کلیپرز، از مهمترین نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ششم دسامبر ۲۰۱۴ بود.

تیم بسکتبال گلدن استیت واریورز با پیروزی برابر شیکاگو بولز، رکورد جدیدی در تاریخ خود رقم زد. واریورز امروز در یونایتد سنتر میهمان بولز بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۱۰۲، حریف خود را مغلوب کند. این دوازدهمین برد پی در پی واریورز بود که در تاریخ این باشگاه بی سابقه بوده است. دریموند گرین از گلدن استیت با کسب ۳۱ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را به ثبت رساند. این بازیکن ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۳ بلاک شات نیز کسب کرد. درک رز، گارد تیم شیکاگو بولز در زمان گرم کردن برای این مسابقه تی شرتی پوشیده بود که روی آن عبارت “I Can’t Breathe” درج شده بود. اریک گارنر، مرد سیاه پوست نیویورکی بود که در روز ۱۷ جولای، زمانی که افسر پلیس برای دستگیری او دستش را دور گردن او حلقه کرده بود، کشته شد و هیئت منصفه در مورد مرگ این مرد، رای به بی گناهی افسر پلیس داد. بازبینی نوار ویدئویی این دستگیری نشان داد این مرد مبتلا به آسم، در زمان دستگیری توسط پلیس که منجر به مرگ او شد جمله “I can’t breathe” را به زبان آورده است.

هیوستون راکتس در خانه میزبان فینیکس سانز بود که با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۹۵، حریف خود را از پیش رو برداشت. جیمز هاردن از راکتس در این دیدار ۱۵ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد و تیمش را برای کسب چهارمین برد پی در پی یاری کرد.

ساکرامنتو کینگز در اسلیپ ترین آرنا میزبان اورلاندو مجیک بود که این بازی را با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۱۰۵، به حریف خود واگذار کرد. توبیاس هریس از مجیک در این دیدار ۲۷ امتیاز و ۴ ریباند به دست آورد. دیمارکوس کازینس از کینگز در این بازی، برای پنجمین بار متوالی غایب بود. این بازیکن به دلیل عفونت ویروسی در ۵ مسابقه اخیر تیمش حضور نداشته است.

لس آنجلس کلیپرز با برتری بر نیو اورلینز پلیکانز، هفتمین برد پی در پی خود را کسب کرد. کلیپرز در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۲۰ بر ۱۰۰، پلیکانز را مغلوب کرد. بلیک گریفین از کلیپرز با ۳۰ امتیازی که در این مسابقه به دست آورد، از مرز ۷۰۰۰ امتیاز گذشت. این بازیکن ۷ ریباند و ۵ پاس منجر به گل نیز به ثبت رساند. ثبت ۱۶ پاس منجر به گل توسط کریس پاول، از دیگر نکات قابل توجه این بازی بود.

نتایج و هایلایت های بازی های ان‌بی‌ای در ششم دسامبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
دیترویت پیستونز ۱۰۱ ۱۰۸ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
شیکاگو بولز ۱۰۲ ۱۱۲ گلدن استیت واریورز دانلود
هیوستون راکتس ۱۰۰ ۹۵ فینیکس سانز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۲۳ ۱۰۱ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۹۶ ۱۰۵ اورلاندو مجیک دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۲۰ ۱۰۰ نیو اورلینز پلیکانز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. MELO...7 گفت:

    cp3 16 asist

  2. Erfan-Jordan گفت:

    دریمان گرین داره عالی بازی میکنه…

  3. yashar گفت:

    هیوستون عالیییییه

  4. mlbj گفت:

    فیلادلفیا دوباره برد!!! انگار روحیه گرفتن.

  5. عجب بازی دیدن این شیکاگوی ها سرتاسر هیجان ولی افسوس تو زمین خودشون آبکش شدن.
    عجب پیراهنای خوشگلی مد شده تو ان بی ای آدم کیف میکنه اینارو تنش کنه این ان بی ای خوب خودکفا شده.
    دریک رزم خلافش سنگین شده فردا پس فرداس اف بی ای بریزه تو خونش بندازنش تو گونی!!!!!!!!!
    آنتونی دیویس اگه بشه سال بعد واسه زیر حلقه بتونیم بخریمش دیگه اوکی میشه بوستون میشه بوستون ۲۰۰۸ ما فقط به یه زیر حلقه خیلی قوی و امتیاز آور نیاز داریم فقط همین…

  6. بهترین پست گارد شوت زن ها:کوبی و کوری و هاردن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *