نتایج و هایلایت های رقابت های ان بی ای در هشتم آپریل ۲۰۱۴

استیو نش

شکست سن آنتونیو و میامی و پیروزی دالاس و هیوستون، از مهمترین نتایج کسب شده در رقابت های روز هشتم آپریل بسکتبال ان بی ای بود.
در یکی از بازی های امروز مینسوتا تیمبرولوز با وجود در اختیار نداشتن تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی خود، با نتیجه ۱۱۰ بر ۹۱، میهمان خود، سن آنتونیو اسپرز را از پیش رو برداشت. نیکولا پکویچ، کوین مارتین، چیز بادینگر و شباز محمد از مینسوتا به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بودند. ریکی روبیو با کسب ۲۳ امتیاز، ۲ ریباند و ۷ پاس منجر به گل، به تیمبرولوز برای پیروزی در این مسابقه کمک کرد.
میسون پلاملی از نتز، با بلاک کردن اسلم دانک لبران جیمز در ثانیه های پایانی، پیروزی تیمش در بازی برابر هیت را تضمین کرد. میامی هیت امروز در امریکن ایرلاینز آرنا میزبان بروکلین نتز بود که با نتیجه ۸۷ بر ۸۸، مغلوب حریف شد. لبران جیمز از هیت در حالی که ۲ ثانیه تا پایان بازی زمان باقی بود، اقدام به اسلم دانک کرد که توپ او توسط پلاملیِ سال اولی بلاک شد. مارکوس تورنتون از نتز در این مسابقه ۱۶ امتیاز، ۶ ریباند و ۴ توپ ربایی به دست آورد. نتز با کسب این برد، سری بازی های این فصل مقابل میامی هیت را با نتیجه ۴ بر ۰ به سود خود خاتمه داد.
دیرک نویتسکی از دالاس با کسب ۲۱ امتیاز در پیروزی دیشب تیمش مقابل یوتا جاز، اسکار رابرتسون را پشت سر گذاشت و خود را به رده دهم امتیاز آورترین بازیکنان تاریخ لیگ ان بی ای رساند. دالاس در این مسابقه خارج از خانه با نتیجه ۹۵ بر ۸۳، پیروز شد. نویتسکی در این مسابقه ۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز ثبت کرد.
در آخرین مسابقه امروز لس آنجلس لیکرز در خانه با نتیجه ۱۳۰ بر ۱۴۵، مغلوب هیوستون راکتس شد. جیمز هاردن از راکتس در این دیدار ۳۳ امتیاز، ۳ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل به ثبت رساند. استیو نش از لیکرز با کسب ۵ پاس منجر به گل در این مسابقه، خود را به رده سوم لیست بازیکنانی که بیشترین پاس منجر به گل را در تاریخ لیگ به دست آورده اند، رساند.
نتایج و هایلایت های رقابت های ان بی ای در هشتم آپریل ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

آتلانتا هاوکس

۱۰۲-۹۵

دیترویت پیستونز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۹۱-۱۱۰

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

میامی هیت

۸۸-۸۷

بروکلین نتز

دانلود

یوتا جاز

۹۵-۸۳

دالاس ماوریکس

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۱۰۷-۹۲

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۴۵-۱۳۰

هیوستون راکتز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *