دانلود مسابقات بسکتبال NBA به تاریخ ۸ آپریل ۲۰۱۴

لبران جیمز - میسون پلاملی

تیم بسکتبال بروکلین نتز با پیروزی مقابل میامی هیت در مسابقه روز ۸ آپریل، تنها تیمی لقب گرفت که در این فصل از رقابت های لیگ، مقابل لبران جیمز و هم تیمی هایش شکست نخورده است. اریک اسپولسترا (سرمربی هیت) و لبران جیمز هر دو معتقد بودند که حرکت میسون پلاملی برای بلاک کردن شوت جیمز در ثانیه های پایانی، خطا بوده است؛ اما داوران چنین اعتقادی نداشتند. دوین وید از هیت به دلیل مصدومیت از ناحیه عضلات پشت ران در این دیدار نیز غایب بود. این هفتمین بازی متوالی هیت بدون وید بود. این بازیکن ۲۶ بازی این فصل را به دلیل مصدومیت های مختلف از دست داده است.
هیوستون راکتس که همچنان دوایت هاوارد و پاتریک بورلی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، لس آنجلس لیکرز را مغلوب کرد. کسب ۱۴۵ امتیاز برای هیوستون و ۱۳۰ امتیاز برای لیکرز، نشان می دهد هر دو تیم یکی از بدترین بازی های فصل خود از نظر کارهای دفاعی را انجام داده اند. ثبت ۴۹ امتیاز توسط راکتس در کوارتر سوم این دیدار، یکی دیگر از نکات جالب توجه این بازی بود.
برای دانلود مسابقات بسکتبال NBA به تاریخ ۸ آپریل ۲۰۱۴ از لینک های زیر استفاده کنید.
پسورد دانلود: www.basketball98.ir

مسابقه

رزولوشن

زبان

حجم

لینک اکسپرس لیچ

لینک داواس

هیت – نتز

۹۶۰ در ۵۴۰

انگلیسی

۱٫۰۴ گیگ

دانلود

دانلود

لیکرز – راکتس

۱۲۸۰ در ۷۲۰

انگلیسی

 ۲٫۱۸ گیگ

دانلود

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. مهدی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید، آقا احمد لطفا نحوه دانلود از این وب سایت ها را بنوسید… تا ما هم استفاده کنیم.. ممنون از سایت کامل و خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *