انتخاب آل جفرسون و دیرک نویتسکی به عنوان بازیکنان هفته NBA

آل جفرسون

آل جفرسون از شارلوت بابکتز و دیرک نویتسکی از دالاس ماوریکس، به عنوان بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب انتخاب شدند. این دو برای بازی هایی که از ۳۱ مارس تا ۶ آپریل انجام دادند، موفق به کسب این عناوین شدند.
آل جفرسون تیم بابکتز را برای ثبت رکورد ۴ برد و ۰ باخت در مسابقات این هفته رهبری کرد که باعث شد این تیم برای دومین بار در تاریخ خود، راهی دور حذفی NBA شود. این بازیکن با به ثمر رساندن ۴۸٫۱ درصد از شوت هایش در مسابقات این هفته، میانگین ۲۴٫۳ امتیاز (رتبه ۴ کنفرانس) را به ثبت رساند. جفرسون همچنین متوسط ۱۳ ریباند (رتبه ۲ کنفرانس) و ۱٫۲۵ بلاک شات (رتبه ۵ مشترک کنفرانس)، را به دست آورد. این بازیکن در پیروزی ۹۶ بر ۹۴ تیمش مقابل کلیولند کاوالیرز در روز ۵ آپریل، ۲۴ امتیاز به دست آورد که ۷ امتیاز آن در وقت اضافه کسب شد. این سومین بار در این فصل از رقابت ها بود که جفرسون عنوان بهترین بازیکن هفته NBA را کسب می کرد.

دیرک نویتسکی

دیرک نویتسکی با میانگین ۲۵٫۳ امتیاز (رتبه ۴ کنفرانس) و ۸ ریباند، به تیمش برای ثبت رکورد ۳ برد و ۱ باخت در بازی های این هفته کمک کرد. او ۱۳ شوت از ۲۳ اقدام سه امتیازی خود در مسابقات این هفته را وارد سبد کرد؛ وارد سبد شدن ۵۶٫۵ درصد از شوت های سه امتیازی نویتسکی، این بازیکن را در رده هفتم کنفرانس از نظر درصد شوت های سه امتیازی قرار داد. این فروارد آلمانی در روز سوم آپریل ۱۰ شوت از ۱۸ شوت خود را وارد سبد کرد و با کسب ۲۶ امتیاز و ۱۱ ریباند، نقش مهمی در پیروزی ۱۱۳ بر ۱۰۷ تیمش مقابل لس آنجلس کلیپرز داشت.
بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن های هفته اول آپریل، در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
پاول میلساپ و جف تیگ از هاوکس، جو جانسون از نتز، جواکیم نواح از بولز، کلی تامپسون از واریورز، عمر آشیک و جیمز هاردن از راکتس، لبران جیمزاز هیت، جی.آر. اسمیت از نیکس، جرالد گرین از سانز، دی‌مارکوس کازینس از کینگز، کاوای لئونارد از اسپرز و دمار دروزن از رپتورز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *