کایل لوری و لامارکوس آلدریج عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA را کسب کردند

کایل لوری از تورنتو رپتورز و لامارکوس آلدریج از پورتلند تریل بلیزرس برای بازی هایی که از ۱ تا ۷ دسامبر انجام دادند، عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب را کسب کردند.

کایل لوری

کایل لوری با میانگین ۲۹٫۳ امتیاز که بهترین متوسط امتیاز لیگ بود، تورنتو رپتورز را برای ثبت رکورد ۲ برد و ۱ باخت در بازی های این هفته رهبری کرد. این بازیکن میانگین ۸٫۷ پاس منجر به گل، ۳ ریباند و ۱٫۳ توپ ربایی را به ثبت رساند تا رپتورز در دو بازی متوالی خارج از خانه، ساکرامنتو و یوتا را از پیش رو بردارد. در پیروزی ۱۲۳ بر ۱۰۴ تورنتو مقابل یوتا در روز ۳ دسامبر، لوری با به ثمر رساندن ۱۳ شوت از ۲۲ اقدام خود، ۳۹ امتیاز کسب کرد تا بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را به دست آورد. این بازیکن در آن مسابقه ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل نیز به دست آورد.

لامارکوس آلدریج

لامارکوس آلدریج به پورتلند تریل بلیزرس کمک کرد تا در مسابقات این هفته ۳ پیروزی کسب کند که شامل پیروزی خارج از خانه برابر دنور و نیویورک نیز می شد. این بازیکن در بازی های این هفته میانگین امتیاز ۲۷ (رتبه ۳ لیگ) و میانگین ریباند ۱۱٫۷ (رتبه ۶ لیگ) را به ثبت رساند. آلدریج در هر سه بازی،دابل دابل (امتیاز- ریباند) کرد. کسب ۳۹ امتیاز و ۱۱ ریباند در پیروزی ۱۰۵ بر ۱۰۳ پورتلند مقابل دنور در روز ۲ سامبر، نقطه عطف این بازیکن در مسابقات این هفته بود.
پاول میلسپ از آتلانتا هاوکس، کایری ایروینگ از کلیولند کاوالیرز، مونتی الیس از دالاس موریکس، کلی تامپسون از گلدن استیت واریورز، جیمز هاردن از هیوستون راکتس، کریس پاول از لس آنجلس کلیپرز، انتونیو دیویس از نیو اورلینز پلیکانز، راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر، توبیاس هریس از اورلاندو مجیک، مایکل کارتر ویلیامز از فیلادلفیا سونی سیکسرز، گران دراگیچ از فینیکس سانز، تیم دانکن از سن آنتونیو اسپرز و جان وال از واشنگتن ویزاردز، دیگر کاندیداهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته NBA بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *