نتایج تیم های بازیکنان ایرانی در مرحله پانزدهم لیگ بسکتبال چین

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی در مرحله پانزدهم لیگ بسکتبال چین

رویارویی بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در مرحله پانزدهم، با برتری حامد حدادی و تیمش پایان یافت. تیم مهدی کامرانی نیز متحمل شکست دیگری شد.

در یکی از بازی های این مرحله تیم چانگکینگ فلایینگ دراگن میزبان چینگدائو دابل استار بود؛ جایی که حامد حدادی و ارسلان کاظمی در برابر هم قرار گرفتند. این بازی با برتری ۱۲۸ بر ۱۱۴ چینگدائو پایان یافت. حدادی در این مسابقه ۴۱ دقیقه و ۶ ثانیه برای چینگدائو بازی کرد و توانست ۱۵ امتیاز، ۲۲ ریباند (۸ ریباند حمله)، ۲ بلاک شات، ۳ توپ ربایی و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد. ارسلان کاظمی نیز در مدت ۳۶ دقیقه و ۳۷ ثانیه ای که در زمین بود، ۱۴ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۲ پاس منجر به گل کسب کرد.

جیانگسو تونگشی میهمان ژیجیانگ بود و با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۱۱۷، مقابل حریف شکست خورد. مهدی کامرانی در این بازی ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۳ پاس منجر به گل برای جیانگسو به دست آورد. این بازیکن در این مسابقه تنها ۵ شوت از ۱۸ اقدام خود در حین بازی را وارد سبد کرد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. Sepehr GH گفت:

    سلام
    اقا احمد تیشرت سفارش بدم چه قد طول میکشه برسه؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *