نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در ۹ ژانویه ۲۰۱۵

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در ۹ ژانویه ۲۰۱۵

لیگ چین در ۹ ژانویه ۲۰۱۵ با ثبت یک پیروزی و دو شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

در یکی از بازی های امروز، ژیجیانگ گوانشا میزبان چانگکینگ فلایینگ دراگن بود که با نتیجه‌ی ۱۲۸ بر ۱۱۳، حریف خود را مغلوب کرد. ارسلان کاظمی در این مسابقه ۲۸ دقیقه و ۴۷ ثانیه برای چانگکینگ بازی کرد و ۱۴ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۳ توپ ربایی به دست آورد. ارسلان ۷ شوت از ۸ اقدام خود در جریان این مسابقه را وارد سبد کرد.

جیانگسو تونگشی در دیداری نزدیک، با نتیجه‌ی ۱۱۹ بر ۱۲۱، مغلوب میهمان خود، جیانگسو نانگنگ شد. مهدی کامرانی که در بازی قبلی تیمش به دلیل مصدومیت غایب بود، در این دیدار به ترکیب تونگشی بازگشت و ۶ امتیاز، ۳ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد.

روند پیروزی های متوالی چینگدائو دابل استار، با برتری مقابل شانگهای ادامه پیدا کرد. چینگدائو در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۱۰۷، شانگهای را از پیش رو برداشت تا هفتمین برد پی در پی خود را ثبت کند. حامد حدادی با کسب ۳۰ امتیاز، دومین بازیکن امتیاز آور چینگدائو در این مسابقه لقب گرفت. حدادی ۱۰ ریباند، ۲ بلاک شات، ۲ توپ ربایی و ۱ پاس منجر به گل نیز کسب کرد و از ارکان پیروزی تیمش در این بازی بود.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. علی آقا گفت:

    آدمین جان
    بازیکنای ایرانی چقدر شانس حضور تو آل استارز چین رو دارند؟

    • تو لیگ چین بازیکنای امریکایی که بازی نمایشی انجام میدن زیادن و شانس اول حضور تو آل استار در اختیار اوناست.
      کامرانی و حدادی زیاد نمایشی بازی نمی کنن، اما اسلم دانک های ارسلان یه فاکتور مثبت براش حساب میشه. البته حدادی امسال نسبت به سال گذشته عملکرد خیلی بهتری تو لیگ چین داشته و ممکنه این مورد، شانسش رو برای انتخاب شدن افزایش بده.
      در هر حال باید منتظر باشیم ببینیم انتخاب میشن یا خیر.
      البته به نظرم اینکه تو آل استار بازی کنن یا نه چندان مهم نیست.

  2. mlbj گفت:

    بابا لیگ چین چیه؟؟؟
    یادش بخیر اون موقع چقد کیف میکردیم حامد تو.nba بودولی الان چی. من که اصلا نتایجشونو دنبال نمیکنم.اخه چرا حامد نباید تو nba باشه، تو جام جهانی بازی با فرانسه خیلی بهتر از بوریس دیا بازی نکرد. حیفه حامد که باید تو چین بازی کنه.

  3. تصمیمات اشتباه هم هس که باعث این میشه که بازیکنی تو ان بی ای نداشته باشیم من لیگ چین رو سومین لیگ معتبر واسه لژیونرامون میدونم اول ان بی ای دوم لیگ اروپا سومم همین یبار مصرفا ما بازیکنای خوبی داریم که میتونن تو آمریکا بازی کنن حداقلش واسه یه سال بخدا ما چیزی کم نداریم از خارجیا درسته لیگ پویای نداریم ولی بازیکنامون اگه بخوان میتونن فقط از فکر قرارداد های اونچنانی و میلیاردی بیرون بیان که البته سخته بهت پیشنهاد مث حامد حدادی شیش میلیارد بدن ولی قبول نکنی واقعا نمیشه ازش گذشت!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *