نتایج لیگ ان‌بی‌ای در نهم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج لیگ ان‌بی‌ای در نهم ژانویه 2015

شکست پیستونز و گریزلیز و پیروزی ویزاردز، اسپرز و واریورز، از مهمترین نتایج لیگ ان‌بی‌ای در نهم ژانویه ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال دیترویت پیستونز پس از هفت برد متوالی، سرانجام متحمل یک شکست شد. این تیم امروز در خانه پذیرای آتلانتا هاوکس بود و بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۱۰۶ به حریف واگذار کرد. کنتاویوس کالدول-پاپ از پیستونز در ۱ ثانیه مانده به پایان این مسابقه فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود بازی را به تساوی بکشاند اما شوت او وارد حلقه نشد. ۱۶ اقدام سه امتیازی این بازیکن، بیشترین اقدام سه امتیازی است که یک بازیکن در رقابت های این فصل انجام داده است. ال هارفورد از هاوکس با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۴ پاس منجر به گل، به ثبت هفتمین پیروزی متوالی تیمش کمک کرد.

نیو اورلینز پلیکانز با برتری مقابل ممفیس گریزلیز، تعداد بردها و باخت های خود را در عدد ۱۸ برابر کرد. پلیکانز در این مسابقه با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۹۵، حریف خود را شکست داد. چهار بازیکن پلیکانز در این دیدار حداقل ۲۰ امتیاز کسب کردند. طارق اونز که به عنوان بازیکن ذخیره برای پلیکانز به میدان رفت، با کسب ۲۱ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، به پیروزی تیمش در این دیدار کمک کرد. زک رندولف از ممفیس که ۹ بازی گذشته تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این دیدار به ترکیب بازگشت.

برتری واشنگتن ویزاردز مقابل شیکاگو بولز موجب شد جان وال برای اولین بار مقابل درک رز به برتری برسد. ویزاردز در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۸۶، حریف خود را پشت سر گذاشت. وال در این مسابقه ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. در هر ۵ مسابقه قبلی که رز و وال برابر هم قرار گرفته بودند، رز پیروز شده بود. بازیکنان بولز ۲۰ شوت از ۲۴ اقدام نخست خود در این مسابقه را از دست دادند.

کسب ۴۱ امتیاز توسط بازیکنان اسپرز در کوارتر چهارم بازی برابر فینیکس سانز، به این تیم کمک کرد تا با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۹۵، میهمان خود را مغلوب کند. بازیکنان اسپرز در حالی در کوارتر چهارم این بازی ۴۱ امتیاز کسب کردند که در کوارتر سوم تنها ۱۰ امتیاز به دست آوردند. دنی گرین از اسپرز با ۲۰ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. گِرِگ پاپویچ در نیمه دوم این مسابقه از تیم دانکن، تونی پارکر و مانو جینوبلی استفاده نکرد.

گلدن استیت واریورز در اوراکل آرنا میزبان کلیولند کاوالیرز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۹۴، حریف خود را شکست دهد. کلی تامپسون از واریورز با کسب ۲۴ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. دریماند گرین از واریورز با ۱۰ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۸ پاس منجر به گل، فاصله چندانی تا تریپل دابل نداشت. این بازیکن سه بار نیز توپ بازیکنان کلیولند را بلاک کرد. تیموفی مازگوو در این دیدار اولین بازی خود برای کاوالیرز را انجام داد و کار خود را با کسب ۹ امتیاز و ۸ ریباند به اتمام رساند.

نتایج لیگ ان‌بی‌ای در نهم ژانویه ۲۰۱۵ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۱۰۷ ۱۰۳ بوستون سلتیکس دانلود
بروکلین نتز ۸۸ ۹۰ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۰۳ ۱۰۶ آتلانتا هاوکس دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۱۰۶ ۹۵ ممفیس گریزلیز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۹۹ ۹۴ یوتا جاز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۲ ۸۶ شیکاگو بولز دانلود
میلواکی باکز ۹۸ ۸۴ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۰۰ ۹۵ فینیکس سانز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۸ ۱۱۸ دنور ناگتز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۱۲ ۹۴ کلیولند کاوالیرز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۰۱ ۸۴ اورلاندو مجیک دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۳ پاسخ

  1. arsham گفت:

    آقا تورو قرآن وختی لیکرز می بره بنویسین راجبش

  2. علیرضا گفت:

    سلام ادمین اگه میشه یکمم راجع به طرز برگزاری ال استار بگو مرسی

  3. P.G گفت:

    لباس اکلاهاما به ویترز میاد

  4. تو عکس بالا وال میخاد پرتاب کنه حال میکنین چقد کارشناسی براتون حرف میزنم خخخخخ
    قبلا کفشای رز قشنگتر بود مخصوصا اون کفش قرمزش مال دو سه سال پیشی که من هر شب خوابشو میدیدم یعنی من بخاطر اون کفش آدیداس قرمز تو دل بروش شدم بعضیا هم میگن یکی از دلایل مصدومیت های زیادش همین کفشاشه!!!
    ۴ بازیکن نیورلیانز حداقل ۲۰ امتیاز آوردن چقد جالب باور کردنی نیس!!!!!!

  5. این کوبی با تیم چیکار میکرده که الان وقتی نیس تیمش میبره اینجاس که شکت برطرف میشه که کوبی مغرور و بدنبال کار فردیه!

  6. Mahdi گفت:

    چه ربطی داره؟اسپرز هم بدونه مانو و پارکر و دانکن برد و کاوالیرز با جیمز و لاو و ایرینگ باخت کوبی نه مغروره و تک روی هم نمی کنه

    • mlbj گفت:

      کوبی تک روی نمیکنه؟؟؟
      اگه لبرون اندازه کوبی شوت میزد تو هر بازی چهل امتیاز میگرفت .

      • البته MLBJ اینکه شکی نیس کوبی تک روی میکنه و فقط به فکر رکورد شکنی شخصیه خودشه و کم پاس میده ولی سبک بازیش جوریه که باید شوت بزنه هم بخاطر پستشه و هم بخاطر اینکه علاقه داره و کوبی تا الان هرچی رکورد و قهرمانیرو آورده بخاطره همین پرتاباشه یه کوبی هستو پرتاباش ولی با این حساب من لبرون رو بیشتر قبول دارم اما یچیزی که با کوبی مشترکه اینکه هر دومون کم پاس میدیم فقط دنبال امتیازات خودمونیم ولی کوبی کحا من کجا خخخخخخخ!!!!!!

  7. اگه کوبی مغرور و از خود راضی و تو زمین کارای فردی نمیکنه دیگه کی بنظرت این کارارو میکنه همه اینو میدونن عزیز پس با واقعیت مثکف دست صاف و روراست برخورد کن هاوارد و شکیل اونیل بخاطر همین اخلاق مسخره و لجباری کوبی بود لیکرز رو ول کردن اوکی؟؟

  8. babyshaq17 گفت:

    admin akhbar naghl o enteghal ha ro ham bezar khaheshan …………..dar zemn in site harf nadare

  9. pj گفت:

    ای بابا شیکاگو چرا اینجوری میکنه
    رز هم که اونجوری

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *