نتایج لیگ NBA در هفتم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج لیگ NBA در هفتم ژانویه 2015

لیگ NBA در هفتم ژانویه ۲۰۱۵ با انجام سیزده مسابقه پیگیری شد. شکست خانگی کاوالیرز، بولز، موریکس و پیروزی هاوکس، کینگز و کلیپرز، از جمله نتایج امروز بود.

نتایج ضعیف کلیولند کاوالیرز بدون لبران جیمز، همچنان ادامه دارد. این تیم امروز در خانه پذیرای هیوستون راکتس بود و با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۱۰۵، بازی را به حریف واگذار کرد. این ششمین باخت کاوالیرز بعد از مصدومیت لبران جیمز بود. جیمز هاردن از راکتس در این مسابقه ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند و ۹ پاس منجر به گل به دست آورد. البته این بازیکن ۷ بار نیز توپ را لو داد. کایری ایروینگ از کاوالیرز با کسب ۳۸ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را به ثبت رساند. در این مسابقه جی.آر. اسمیت برای نخستین بار با پیراهن کاوالیرز به میدان رفت؛ اسمیت نتوانست هیچ یک از ۵ شوت خود در این دیدار را وارد سبد کند و این بازی را بدون کسب امتیاز به اتمام رساند.

صدرنشین کنفرانس شرق با برتری مقابل تیم سوم کنفرانس غرب، نتایج خوب خود مقابل تیم های غرب را تداوم بخشید. آتلانتا هاوکس در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۸۶، ممفیس گریزلیز را از پیش رو برداشت. این نهمین برد متوالی هاوکس در برابر تیم های کنفرانس غرب بود. جف تیگ از هاوکس با کسب ۲۵ امتیاز، یکی از ۵ بازیکن تیمش بود که از مرز ده امتیاز عبور کرد. این ششمین بازی پی در پی بود که این بازیکن حداقل ۲۰ امتیاز در آن به دست می آورد. تیگ، ۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به کسب کرد.

یوتا جاز در شیکاگو با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۷۷، بولز را شکست داد. درک فیورز از یوتا با کسب ۲۰ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. بازیکنان بولز در این بازی تنها ۲۸ شوت از ۸۴ اقدام (۳۳٫۳ درصد) خود را وارد سبد کردند تا با کسب ۷۷ امتیاز، بدترین عملکرد خود در این فصل از نظر امتیازات کسب شده را به نمایش بگذارند.

روند پیروزی های متوالی دیترویت پیستونز، با برتری مقابل دالاس موریکس ادامه پیدا کرد. پیستونز امروز در امریکن ایرلاینز سنتر میهمان موریکس بود و توانست بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۹۵ به سود خود پایان دهد. دی.جی. آگوستین از پیستونز، ۱۷ امتیاز از مجموع ۲۶ امتیاز خود را در کوارتر چهارم به دست آورد و تیمش را برای کسب هفتمین برد متوالی یاری کرد. گِرِگ مونرو از پیستونز در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به ثبت رساند. تیم پیستونز آخرین بار در فاصله ۲۳ دسامبر ۲۰۰۸ تا ۴ ژانویه ۲۰۰۹ توانسته بود ۷ برد پی در پی کسب کند.

ساکرامنتو کینگز پس از ۱۲ شکست متوالی مقابل اکلاهما سیتی تاندر، یک پیروزی مقابل این تیم کسب کرد. کینگز امروز میزبان تاندر بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۸۳، حریف خود را مغلوب کند. رودی گی با کسب ۲۸ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن این مسابقه بود. این بازیکن ۹ ریباند نیز به ثبت رساند. بازیکنان کینگز در این مسابقه ۱۰ شوت از ۱۹ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند.

لس آنجلس کلیپرز با بازی خوب بلیک گریفین و کریس پاول، لس آنجلس لیکرز را شکست داد. کلیپرز در این دیدار با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۸۹، برایانت و هم تم تیمی هایش را مغلوب کرد. گریفین در این مسابقه ۲۷ امتیاز، ۹ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست اورد. کریس پاول نیز ۲۴ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی ثبت کرد. کوبی برایانت در این مسابقه تنها ۲ شوت از ۱۲ اقدام خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۴ امتیاز، ۸ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۶ ترن اور به پایان رساند.

نتایج لیگ NBA در هفتم ژانویه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۹۸ ۹۴ نیو اورلینز پلیکانز دانلود
کلیولند کاوالیرز ۹۳ ۱۰۵ هیوستون راکتس دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۷۷ ۹۷ میلواکی باکز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۱ ۹۱ نیویورک نیکس دانلود
آتلانتا هاوکس ۹۶ ۸۶ ممفیس گریزلیز دانلود
بروکلین نتز ۸۱ ۸۹ بوستون سلتیکس دانلود
شیکاگو بولز ۷۷ ۹۷ یوتا جاز دانلود
دالاس موریکس ۹۵ ۱۰۸ دیترویت پیستونز دانلود
دنور ناگتز ۹۳ ۹۰ اورلاندو مجیک دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۱۱ ۱۱۳ فینیکس سانز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۴ ۸۳ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۱۷ ۱۰۲ ایندیانا پیسرز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۱۴ ۸۹ لس آنجلس لیکرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. MOHAMMAD#11 گفت:

    به به … بایددددددددددددددددددد مربی عوض شههههههههههههه….

  2. مجید گفت:

    از جی آر اسمیت بعید بود!!!

  3. مجید گفت:

    وااای.کوبی هم خراب کرده!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *