نتایج لیگ NBA در ۲۸ ژانویه ۲۰۱۴

نتایج لیگ NBA در 28 ژانویه 2014

مسابقات لیگ NBA در ۲۸ ژانویه ۲۰۱۴ با انجام ۷ بازی پیگیری شد. پیروزی نیکس و راکتس و ثبت شکست های خانگی برای بلیزرس و لیکرز، از مهمترین نتایج لیگ NBA در ۲۸ ژانویه ۲۰۱۴ بود.
در یکی از مسابقات امروز، نیویورک نیکس در خانه با نتیجه ۱۱۴ بر ۸۸ بوستون سلتیکس را از پیش رو برداشت. بازیکنان نیکس در این دیدار ۵۳٫۷ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. کارملو انتونی از نیکس با کسب ۲۴ امتیاز، ۹ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی، از بازیکنان تاثیر گذار این بازی بود.
هیوستون راکتس با وجود در اختیار نداشتن جیمز هاردن، با نتیجه ۹۷ بر ۹۰، میهمان خود سن آنتونیو اسپرز را شکست داد. هاردن به دلیل کوفتگی انگشت شصت چپ، نتوانست تیمش را در این مسابقه همراهی کند. دوایت هاوارد از راکتس در این مسابقه ۲۳ امتیاز و ۱۶ ریباند کسب کرد. سن آنتونیو نیز همچنان کاوای لئونارد، دنی گرین و تیاگو اسپلیتر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
پورتلند تریل بلیزرس در حضور ۱۹۳۸۵ تماشاچی مودا سنتر، با نتیجه ۸۱ بر ۹۸، مغلوب ممفیس گریزلیز شد. زک رندولف از ممفیس در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد تا تیمش بیست و سومین برد فصل را کسب کند.
لس انجلس لیکرز در استیپلز سنتر میزبان ایندیانا پیسرز بود. این مسابقه با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۲ به سود پیسرز پایان یافت. لنس استیفنسن، گارد شوت زن پیسرز در این دیدار ۱۵ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد. پاو گاسل و جودی میکس نیز هر گدام ۲۱ امتیاز برای لیکرز به دست آوردند.
نتایج لیگ NBA در ۲۸ ژانویه ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

کلیولند کاوالیرز

۱۰۰-۸۹

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

دیترویت پیستونز

۸۷-۱۰۳

اورلاندو مجیک

دانلود

نیویورک نیکس

۸۸-۱۱۴

بوستون سلتیکس

دانلود

هیوستون راکتز

۹۰-۹۷

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۹۸-۸۱

ممفیس گریزلیز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۸۸-۸۵

واشنگتن ویزاردز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۰۴-۹۲

ایندیانا پیسرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. رضا گفت:

    مرسی احمد آقا عالی بود

  2. westbrook گفت:

    کندل مارشال گارد لیکرز خیلی خوب توی یک ماه اخیر اسیست میکنه پس چرا جزو ۵ نفر اول نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *