دانلود بازی های منتخب بسکتبال NBA به تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۱۴

دانلود بازی های منتخب بسکتبال NBA به تاریخ 28 ژانویه 2014

بازی های لیگ بسکتبال NBA در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۱۴ پیگیری شد.
در یکی از بازی های امروز نیویورک نیکس در حالی بوستون سلتیکس را شکست داد که بر خلاف اکثر بازی های گذشته، کارملو انتونی دقایق کمتری برای نیکس بازی کرد. کارملو که با میانگین ۳۹٫۲ دقیقه در هر بازی، از نظر متوسط دقایق حضور در هر بازی، صدرنشین بازیکنان لیگ است، در این مسابقه تنها ۲۸ دقیقه در زمین بود. نزدیک شدن تایسون چندلر به روزهای اوج خود و درخشش کارملو در بازی های اخیر، هواداران نیویورک را دوباره امیدوار کرده است.
هیوستون راکتس که در این فصل علاوه بر بازیکنان بزرگی چون دوایت هاوارد و جیمز هاردن، شاهد درخشش ستاره جوان خود است، در مسابقه امروز اسپرز را مغلوب کرد. ترنس جونز، فروارد ۲۲ ساله ای که از دانشگاه کنتاکی وارد NBA شده است، در این فصل از رقابت ها عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. این بازیکن که به عنوان انتخاب ۱۸ ام درفت ۲۰۱۲ توسط راکتس انتخاب شده است، در بازی امروز ۲۱ امتیاز و ۹ ریباند به دست آورد.
لیکرز که تا ۳ هفته آینده نیز کوبی برایانت را در اختیار نخواهد داشت، مقابل پیسرز تن به شکست داد. فوق ستاره لیکرز اخیرا اعلام کرده است که به خاطر درد و ورم زانو حداقل تا سه هفته آینده نمی تواند بازی کند. به این ترتیب حضور برایانت در مسابقه آل استار ۲۰۱۴ منتفی خواهد بود و جایگزین او باید توسط اسکات بروکس (سرمربی کنفرانس غرب) تعیین شود.
برای دانلود بازی های منتخب بسکتبال NBA به تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۱۴ از لینک های زیر استفاده کنید.
پسورد دانلود: www.basketball98.ir

مسابقه

رزولوشن

زبان

حجم

لینک اکسپرس لیچ

لینک داواس

نیکس – سلتیکس

۱۲۸۰ در ۷۲۰

انگلیسی

۲٫۱ گیگ

دانلود

دانلود

راکتس – اسپرز

۱۲۸۰ در ۷۲۰

انگلیسی

۲٫۱ گیگ

دانلود

دانلود

لیکرز – پیسرز

۱۲۸۰ در ۷۲۰

انگلیسی

۱٫۶۷ گیگ

کوارتر ۱

کوارتر ۲

کوارتر ۳

کوارتر ۴

کوارتر ۱

کوارتر ۲

کوارتر ۳

کوارتر ۴

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. ARDALAN گفت:

    الیه فقط اگه میشه بازیارو با لینک مستقیم بزارین یه درخواست دیگه هم داشتم اگه میشه از ال استار ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ واسه دانلود بزارین ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *