نتایج لیگ ان‌بی‌ای در ۲۹ ژانویه ۲۰۱۴

نتایج لیگ ان‌بی‌ای در 29 ژانویه 2014

در مهمترین مسابقه‌ی لیگ ان‌بی‌ای در ۲۹ ژانویه ۲۰۱۴، کوین دورنت و هم تیمی هایش در تاندر، در خانه‌ی میامی هیت، شکست سنگینی را به این تیم تحمیل کردند.
تیم بسکتبال اکلاهما سیتی تاندر با پیروزی ۱۱۲ بر ۹۵ مقابل میامی هیت، نهممین برد متوالی خود را ثبت کرد. کوین دورنت که یکی از اصلی ترین مدعیان کسب عنوان MVP فصل است، علی رغم غیبت راسل وستبروک، توانست تیمش را برای کسب این پیروزی رهبری کند. این بازیکن در این مسابقه ۳۳ امتیاز، ۷ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. همتای این بازیکن در هیت نیز عملکرد خوبی داشت؛ لبرون جیمز در این دیدار ۳۴ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. بازیکنان اکلاهما در این مسابقه ۱۶ پرتاب از ۲۷ شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کردند؛ در حالی که شاگردان اسپولسترا تنها در ۳ اقدام از ۱۹ اقدام سه امتیازی خود موفق بودند. درک فیشر، گارد کهنه کار تاندر، در این مسابقه هر ۵ شوت سه امتیازی خود را به ثمر رساند.
دالاس ماوریکس در شبی که دیرک نوتیسکی به رکورد ۲۶۰۰۰ امتیاز در NBA رسید، با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۱۷ مغلوب میهمان خود، هیوستون راکتس شد. نویتسکی با ۳۸ امتیازی که در این بازی به دست آورد، از مرز بیست و شش هزار امتیاز گذشت تا ۱۳ امین بازیکن تاریخ لیگ لقب گیرد که توانسته به این رکورد دست یابد. این بازیکن در این مسابقه ۱۷ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. چندلر پارسونز از راکتس در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل کسب کرد.
تیم سن آنتونیو اسپرز که این روزها تعداد زیادی از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، در خانه با نتیجه ۸۶ بر ۹۶ مقابل شیکاگو بولز شکست خورد. پس از لئونارد، گرین و اسپلیتر، حالا نوبت به مصدومیت جینوبلی آرژانتینی رسیده است. این بازیکن ۳۶ ساله به دلیل کشیدگی همسترینگ ۳ تا ۴ هفته نمی تواند برای تیمش به میدان برود. هفت بازیکن بولز در این دیدار موفق شدند امتیازات خود را دو رقمی کنند.
مسابقه تیم های هاوکس و پیستونز، به دلیل شرایط آب و هوایی نامساعد در آتلانتا لغو و به زمان دیگری موکول شد.
نتایج لیگ ان‌بی‌ای در ۲۹ ژانویه ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

میامی هیت

۱۱۲-۹۵

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

تورنتو رپتورز

۸۳-۹۸

اورلاندو مجیک

دانلود

آتلانتا هاوکس

لغو شد

دیترویت پیستونز

——-

بوستون سلتیکس

۹۵-۹۴

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

میلواکی باکز

۱۲۶-۱۱۷

فینیکس سانز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۷۷-۸۸

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

دالاس ماوریکس

۱۱۷-۱۱۵

هیوستون راکتز

دانلود

دنور ناگتز

۱۰۱-۹۸

شارلوت بابکتز

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۹۶-۸۶

شیکاگو بولز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۹۹-۸۹

ممفیس گریزلیز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۱۰۳-۱۱۰

واشنگتن ویزاردز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. مرصاد گفت:

    ایول دورانت امسال ام وی پی هست!

  2. رضا گفت:

    یکی جلوی این دورنت رو بگیره
    فوق العاده ست این بشر

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *