تیموفی مازگوو به کلیولند کاوالیرز منتقل شد

تیموفی مازگوو به کلیولند کاوالیرز منتقل شد

تیم کلیولند کاوالیرز، تیموفی مازگوو، سنتر تیم دنور ناگتز را جذب کرد.
کاوالیرز که برای جذب مازگوو، ماه ها در حال مذاکره با دنور ناگتز بود، با فرستادن ۲ انتخاب محافظت شده راند اول درفت به این تیم، هزینه سنگینی برای به خدمت گرفتن این بازیکن پرداخت کرد. تیم کاوالیرز یک انتخاب راند اول درفت آینده را که در درفت ۲۰۱۳ از ممفیس گریزلیز به دست آورده بود و همچنین یک انتخاب راند اول را که اوایل این هفته از انتقال دیان ویترز، از اکلاهما سیتی به دست آورده بود، در ازای مازگوو به دنور خواهد داد. کاوالیرز علاوه بر مازگوو یک انتخاب راند دوم درفت ۲۰۱۵ نیز به دست می آورد.
دیوید گریفین، مدیرکل کاوالیرز در این مورد گفت: “این معامله ای بود که مدت نسبتا زیادی روش کار می کردیم. در این مورد خیلی هیجان زده ایم. این انتقال متناسب با نیازهای ماست.”
تیم ناگتز که در حال حاضر ۱۵ برد و ۲۰ باخت ثبت کرده، احتمالا پلی آف را از دست خواهد داد. ناگتز با این انتقال هزینه های خود را کاهش خواهد داد و علاوه بر آن یک ترید اکسپشن ۴٫۶ میلیون دلاری از کلیولند به دست می آورد. درجه حفاظت انتخاب درفت تاندر که کاوالیرز در اختیار دارد، برای امسال ۱۸ و برای دو سال آینده ۱۵ است. انتخاب گریزلیز نیز در صورتی که امسال یا سال آینده بین ۶ و ۱۴ باشد، به ناگتز تعلق می گیرد. اگر این شرایط محقق نشود، در صورتی که انتخاب گریزلیز در سال سوم یا چهارم بالاتر از ۵ باشد، به ناگتز واگذار خواهد شد.
مازگوو رابطه دوستانه ای با دیوید بلت، سرمربی تیم کلیولند دارد، چراکه بلت در تیم ملی بسکتبال روسیه و زمانی که این تیم برنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۲ لندن شد، مربی او بود. تمایل کاوالیرز برای جذب مازگوو زمانی افزایش پیدا کرد که این تیم آندرسون وریژائو را به دلیل پاره شدن تاندون آشیل، برای ادامه فصل از دست داد.
یکی دیگر از دلایل علاقه‌مندی کاوالیرز به مازگوو که در این فصل از رقابت ها ۸٫۵ امتیاز و ۷٫۸ ریباند ثبت کرده، قرارداد این بازیکن است. تیم کاوالیرز در صورت تمایل می تواند با مبلغ ۴٫۹۵ میلیون دلار، این بازیکن را فصل آینده در ترکیب خود حفظ کند.
کلیولند کاوالیرز با انجام دو معامله و جذب سه بازیکن، هفته‌ی پرمشغله ای را پشت سر گذاشته است. آنها علاوه بر جذب مازگوو، جی.آر. اسمیت و ایمان شامپرت را از نیویورک نیکس به دست آوردند. اسمیت در مسابقه امروز برابر راکتس، اولین بازی خود برای کلیولند را انجام داد اما شامپرت به دلیل مصدومیت شانه، حداقل ۲ هفته دیگر نمی تواند بازی کند. انتظار می رود مازگوو در سفر ۵ مسابقه ای کلیولند به ساحل غربی که روز جمعه با بازی در گلدن استیت آغاز می شود، به این تیم بپیوندد.
لبران جیمز در مورد جذب مازگوو توسط کلیولند گفت: “این چیزیه که ما نیاز داریم. وقت اندی (وریژائو) مصدوم شد و فصلو از دست داد، بدیهی بود که ما جذب یه بازیکن زیر حلقه و کسی که بتونه از سبد محافظت کنه، نیاز داریم، این به تیم ما کمک خواهد کرد. این سه بازیکن می تونن به ما کمک کنن، اما تا زمانی که همه ما سالم نباشیم و با هم بازی نکنیم، نمی تونیم در این مورد نظری بدیم.”
لبران جیمز روز چهارشنبه به دلیل مصدومیت از ناحیه پشت و زانو، ششمین بازی پی در پی خود را از دست داد، اما ممکن است در سفر خارج از خانه کلیولند به زمین بازگردد.
کلیولند روز چهارشنبه، گارد خود ای.جی. پرایس را که یک قرارداد تضمین نشده داشت، از ترکیبش کنار گذاشت. کنار گذاشتن این بازیکن یک جای خالی در ترکیب کلیولند باز کرد. کاوالیرز یکی از تیم هایی است که به دنبال جذب ری الن بوده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    خوب شد.
    ادمین ۷٫۸ پاس گل داشته یا ریباند؟؟؟؟!!!

  2. P.G گفت:

    یکی این کلیولند رو با بیل خاموش کنه

  3. علیرضا گفت:

    سلام از این که نتایج و هایلاتهارو میزارید ممنونم میشه راجع به ال استار توضیح بدید؟

  4. noting گفت:

    all stars = cavaliers

  5. HBO گفت:

    تنها ایراد تیم کلیولند هم حل شد فقط موند مصدومیت پادشاه که اونم حل میشه و بعد شاهد له شدن تیم های دیگه باشیم.
    تیموفی یکی از بازی کنای عالی سنتر هست که درست شوت زن نیست اما بلوک های عالی داره که تیم به این نیاز داره چون ماشالاه هر چی شوت زن هست تو این تیم جمع شدن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *