بازگشت مایک برون به کلیولند کاوالیرز

مایک برون-مربی جدید کلیولند

به گزارش سایت و مجله ESPN،مایک برون،که در ۵ فصل حضورش در کلیولند کاوالیرز (۲۰۰۵-۲۰۱۰) این تیم را به مرحله PlayOff ان بی ای رساند،با عقد یک قرارداد پنج ساله به مبلغ ۲۰ میلیون دلار با این تیم موافقت کرده است.کاوالیرز تمایل دارد یک این انتخاب مربی ۵ ساله باشد که تا حدودی برای برون تضمین شده است.
استخدام برون به عنوان مربی بسکتبال باشگاه کاوالیرز،احتمالا در روز چهارشنبه به طور رسمی اعلام می شود.
به این ترتیب برون به تیمی باز می گردد که در سال ۲۰۱۰ و پس از ۶۰ برد متوالی در آن فصل،از مربیگری آن برکنار شد.او بهترین انتخاب کاوالیرز و تنها کسی بود که این تیم با آن مصاحبه کرده بود.البته کاوالیرز مربی سابق لیکرز و بولز،یعنی فیل جکسون را نیز ارزیابی کرده بود؛گرچه این مربی علاقه ای به مربیگری در کلیولند نداشت.
Mike Brown در آخر هفته گذشته،با مالک و مدیر کل کلیولند در دیترویت دیدار کرده بود.
دلیل اصلی تصمیم برون برای قبول کردن این شغل،خانواده او بودند که پس از آنکه او در اوایل این فصل از سرمربیگری بسکتبال لیکرز اخراج شد،تصمیم گرفته بودند این تابستان به کلیولند بازگردند.برون همچنین یک رابطه دوستانه قوی و طولانی با کریس گرانت (مدیر کل کاوالیرز) دارد.
تیم کاوالیرز خواسته بود این انتقال هر چه سریعتر انجام شود تا بتواند برون را حفظ کند.چراکه منابع به ESPN گفته بودند احتمال مربیگری برون یا بکارگیری او در دیگر شغل ها،در تیم فینیکس سانز وجود دارد.
منابع همچنین می گویند که مربیگری در کاوالیرز یکی از بهترین شغل ها از نظر برون است؛چراکه گارد راسی چون کایری ایروینگ که سابقه شرکت در آل استار را دارد در این تیم حضور دارد و علاوه بر آن این باشگاه،امسال با سقف دستمزدها در NBA فاصله زیادی دارد و می تواند مبالغ بیشتری خرج کند.
برون در زمان مربیگری اش در کاوالیرز در مجموع رکورد ۲۷۲ برد و ۱۳۸ باخت را به ثبت رسانده است و در سال ۲۰۰۷ که لبران جیمز عضو این تیم بود به فینال NBA رسیده است.او در سال ۲۰۱۰ و کمی قبل از اینکه لبران جیمز تصمیم به ترک کلیولند بگیرد،پس از شکست مقابل بوستون سلتیکس در نیمه نهایی کنفرانس شرق،از سمت خود برکنار شد.
لبران جیمز روز سه شنبه و پیش از بازی دوم میامی مقابل میلواکی در مرحله اول پلی آف NBA گفت:”من برای او خوشحالم،من براش خیلی خوشحالم.من فکر می کنم او مربی واقعا خوبیه.او یه مربی با فکر دفاعیه.این برای بازیکنای جوونی که کلیولند داره خیلی خوبه.”
لبران اضافه کرد فعلا تماسی با برون نداشته است (برای تبریک گفتن).او گفت مانند فصل گذشته تلفنش را برای تمرکز روی مرحله پلی آف،خاموش کرده است.
برون یک فصل کامل را با لیکرز گذراند،اما پس از گذشت فقط ۵ بازی از رقابت های این فصل،از مربیگری لیکرز اخراج شد.
کلیولند کاوالیرز از هفته گذشته که سرمربی خود بایرون اسکات را پس از کسب نتایج ضعیف در سه فصل اخیر اخراج کرد،سرمربی نداشت.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *