نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در پنجم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در پنجم ژانویه 2015

پیروزی سیکسرز، بولز و واریورز و شکست پلیکانز و کلیپرز، از مهمترین نتایج بسکتبال ان‌بی‌ای در پنجم ژانویه ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز با برتری مقابل کلیولند کاوالیرز، اولین پیروزی خانگی خود در رقابت های این فصل را کسب کرد. سیکسرز در این مسابقه با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۹۲، حریف خود را مغلوب کرد. فیلادلفیا هر ۱۴ مسابقه خانگی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته بود. مایکل کارتر ویلیامز از سیکسرز با کسب ۱۸ امتیاز، ۶ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. کلیولند کاوالیرز در این دیدار علاوه بر لبران جیمز، کایری ایروینگ را به دلیل مصدومیت و دیان ویترز را به دلیل انتقال به تاندر در ترکیب نداشت.

شیکاگو بولز در یونایتد سنتر میزبان هیوستون راکتس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۰۵، حریف خود را پشت سر بگذارد. این پیروزی، سیزدهمین برد بولز در پانزده مسابقه اخیر بود. پاو گاسل از بولز در این دیدار ۱۰ شوت از ۱۶ اقدام خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۲۷ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به اتمام رساند. جیمی باتلر از بولز که تا به اینجای فصل بخت نخست کسب جایزه Most Improved Player بوده است، در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ توپ ربایی به دست آورد.

عملکرد خوب جان وال به واشنگتن ویزاردز کمک کرد تا میزبان خود نیو اورلینز پلیکانز را با نتیجه‌ی ۹۲ بر ۸۵ مغلوب کند. وال در این مسابقه ۱۵ امتیاز، ۱۲ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد. دفاع واشنگتن اجازه نداد امتیازات پلیکانز در این مسابقه از ۸۵ امتیاز فراتر رود؛ این در حالی است که پلیکانز در هر مسابقه به طور متوسط حدود ۱۰۲ امتیاز کسب می کند. اریک گوردون از پلیکانز که ۲۰ مسابقه اخیر تیمش را به دلیل مصدومیت شانه از دست داده بود، در این مسابقه به ترکیب بازگشت.

در حساس ترین بازی امروز گلدن استیت واریورز در اوراکل آرنا میزبان اکلاهما سیتی تاندر بود. واریورز در این دیدار با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۹۱ حریف خود را به زانو در آورد. دریماند گرین از واریورز با کسب ۱۱ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات، از بازیکنان شاخص این مسابقه بود. گلدن استیت در زمان حضور این بازیکن در زمین تفاضل امتیاز +۲۶ را به ثبت رساند. هریسون بارنز با کسب ۲۳ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را کسب کرد. بازیکنان گلدن استیت در این مسابقه ۱۵ شوت از ۲۸ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند.

هفتمین پیروزی خارج از خانه متوالی آتلانتا هاوکس، برابر شاگردان داک ریورز به دست آمد. هاوکس در این دیدار با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۹۸، میزبان خود لس آنجلس کلیپرز را شکست داد. جف تیگ از هاوکس با ثبت ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. بلیک گریفین از کلیپرز در این بازی، ۲۶ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد.

نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در پنجم ژانویه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۵ ۹۲ کلیولند کاوالیرز دانلود
بوستون سلتیکس ۹۵ ۱۰۴ شارلوت هورنتز دانلود
بروکلین نتز ۸۸ ۹۶ دالاس موریکس دانلود
شیکاگو بولز ۱۱۴ ۱۰۵ هیوستون راکتس دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۵ ۸۳ نیویورک نیکس دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۰۱ ۱۱۰ دنور ناگتز دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۸۵ ۹۲ واشنگتن ویزاردز دانلود
یوتا جاز ۱۰۱ ۱۰۵ ایندیانا پیسرز دانلود
پورتلند تریل بلیزرس ۹۸ ۹۴ لس آنجلس لیکرز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۱۷ ۹۱ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۹۸ ۱۰۷ آتلانتا هاوکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۸ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    عجب افتضاحی به بار اومد…
    ولی انصافا کلیولند هیچ کیو نداشت تو این بازی سه تا بازیکنای اصلیش نبودن تو بازی.

  2. حمید گفت:

    بعد از استفن کری و کلی تامپسون و دریموند گرین و مریسه اسپیتس، حالا نوبت بارنز بود که امتیازآورترین بازیکن وریورز بشه. دیوید لی هم پتانسیلش رو داره که توی یه بازی امتیازآورترین بازیکن بشه.

  3. cp3viii گفت:

    آتلانتا خیلی خوب شده خیلی
    بوستون داره میبازه
    کلیولند نمیدونم چی بگم آخه چرا اینقد بد

  4. MOHAMMAD#11 گفت:

    ای بابا بازم؟
    به نظرم کلیولند بخاطر مربیش خیلی بد بازی میکنه
    بعد اصلن یه جو بدی تو کلیولند راه افتاده خیلی بد بازی میکنن باز اگر جیمز و کایری هم نبودن باید میبردن
    اگر مربی عوض شه شاید خوب شه تازه من بخاطر این میگم جیمز بر میگرده هیت بخاطر مربی خوب هیت هست خود جیمز هماینو میدونه که مربی درستو حسابی ندارن….

  5. MOHAMMAD#11 گفت:

    به نظر من اگر فینیکس سانز یه ستاره مثل کارملو یا جیمز توش بود حتما قهرمان بود…

  6. وای ببین کلیولتد از چه تیمی باخت چقد زشت درسته نه کایری بود نه لبرون ولی دیگه نباید از فیلادلفیا میباخت چقد مسخره فیلادلفیا کددیم آخر سوپرایزمون کرد مخصوصا طرفداری کلیولند رو دمشون گرم عجب اتفاقی افتاد.

  7. شانس بیشتر ام وی می شدن بنظر من و بیشتر دوستان استفن کری هس دوم باتلر و دیویس حقه استفن کریه البته باتلر عالی بوده و نوبت الان نیس.

  8. باختیم بازم خخخ

  9. P.G گفت:

    کاش به جای کلیولند پیسرز و لری برد و وگل یه فکری میکردند

  10. مجید گفت:

    هر چی میگذره داره جذابتر میشه

  11. دریک نوویتزکی از رتبه هشت امتیاز آورترین به رتبه هقت صعود کرد باری دیگر رکورد شکوند این باواریایی.

  12. یعنی خاک عالم تو سر لیکرز که گارد راسش جرمی لینه تو بازی دیشب نتیجه ۹۵ بر ۹۲ تو چند ثانیه به آخر بازی مونده بود یه پرتاب سه امتیازی ایربال کرد همه رو از بسکتبال زده کرد بخت ما برگشته که نماینده آسیامون اینه بخدا هیچی بارش نیس ستاره یه شب بود وگرنه دیگه هیچ هیچ کاری نکرد اگه خوب بود تو همون نیویورک میموند اینجاس که آدم افسوس میخوره که چرا مهدی کامرانی خودمون نیس واقعا جاش خالیه هر چی باشه بهتر از این مرتیکه بی چشمه.

  13. P.G گفت:

    ادمین امبید کی از مصدومیت رها میشه؟

    • جدول زمانی برای بازگشت این بازیکن ارائه نشده. در صورت بهبودی کامل هم احتمال داره، فیلادلفیا این فصل ازش استفاده نکنه و مثل نرلنز نوئل یک سال بازی نکنه.

  14. ahmad گفت:

    شانس اول mvp جمیز هاردن هست. امسال واقعا عجیب بازی کرده

  15. اذیتمون نکن آقا احمد خودتم میدونی MVP استفن کریه ولی بخاطر ریشه قشنگش ازش طرفداری میکنی حاجی آقا با اون ریشاش دله خیلیا رو برده از جمله احمد آقای خودمونو هههه

  16. Mohammadreza گفت:

    Boston سوراخ.شکی درش نیست که امسال mvp جیمز هاردن هست.

  17. number1 گفت:

    صد در صد mvp هاردن میشه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *