جف تیگ و کوین دورنت بهترین بازیکنان هفته NBA لقب گرفتند

جف تیگ از آتلانتا هاوکس و کوین دورنت از اکلاهما سیتی تاندر، بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند. این دو برای بازی هایی که از ۲۹ دسامبر تا ۴ ژانویه انجام دادند موفق به کسب این عناوین شدند.

جف تیگ

جف تیگ با ثبت میانگین ۲۳٫۷ امتیاز (رتبه ۱ کنفرانس)، ۸٫۳ پاس منجر به گل (رتبه ۲ کنفرانس) و ۲٫۶۷ توپ ربایی (رتبه ۲ کنفرانس)، آتلانتا هاوکس را برای ثبت رکورد ۳ برد و ۰ باخت در مسابقات این هفته رهبری کرد. این بازیکن در هر سه مسابقه ۵۰ درصد (یا بیشتر) از شوت های خود را وارد سبد کرد و در هر دیدار حداقل ۶ پاس منجر به گل به ثبت رساند. تیگ در پیروزی ۱۰۹ بر ۱۰۱ تیمش مقابل کلیولند کاوالیرز در ۳۰ دسامبر، ۸ شوت از ۱۳ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۲۳ امتیاز، ۱۱ پاس منجر به گل، ۵ ریباند و ۳ توپ ربایی به دست آورد. آتلانتا هاوکس در پایان بازی های این هفته با ۲۵ برد و ۸ باخت، در صدر جدول کنفرانس شرق قرار گرفته بود.

کوین دورنت

کوین دورنت به اکلاهما سیتی تاندر کمک کرد تا در بازی های این هفته رکورد ۲ برد و ۰ باخت را به ثبت برساند. دو پیروزی این تیم برابر تیم های قدرتمند فینیکس و واشنگتن به دست آمد. دورنت در مسابقات این هفته متوسط ۳۹ امتیاز (رتبه ۱ لیگ)، ۹ ریباند و ۴٫۵ پاس منجر به گل را کسب کرد. این بازیکن با به ثمر رساندن ۵۵٫۶ درصد از شوت های سه امتیازی خود، رتبه هشتم کنفرانس غرب از نظر درصد شوت های سه امتیازی را به دست آورد. ام وی پی فصل گذشته در روز ۳۱ دسامبر، ۱۳ شوت از ۲۳ اقدام و ۱۲ پرتاب از ۱۲ پرتاب پنالتی خود را وارد سبد کرد و با کسب ۴۴ امتیاز، به تاندر کمک کرد تا در وقت اضافه با نتیجه‌ی ۱۳۷ بر ۱۳۴، فینیکس را مغلوب کند.

بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
جو جانسون از بروکلین نتز، جیمی باتلر از شیکاگو بولز، مونتی الیس از دالاس موریکس، آندره دراموند از دیترویت پیستونز، دی‌آندره جردن و جی.جی. ردک از لس آنجلس کلیپرز، یانیس اتتوکومبو از میلواکی باکز و اریک بلدسو از فینیکس سانز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. مجید گفت:

    جف تیگ آینده داره

  2. همین جف تیگ هس که آتلانتا رو سرپا نگهداشته هوای بازیکنای زیر حلقه هم داره در کل یه آتلانتا و هستو یه جف تیگ ولی نه از جف تیگ خوشم میاد نه از دورانت دلیلش نامعلومه!!!!

  3. مجید گفت:

    دورانت خوبه که.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *