ال هارفورد و لامارکوس آلدریج بهترین بازیکنان هفته NBA لقب گرفتند

ال هارفورد از آتلانتا هاوکس و لامارکوس آلدریج از پورتلند تریل بلیزرس برای بازی هایی که از ۱۵ تا ۲۱ دسامبر انجام دادند، بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند.

ال هارفورد

ال هارفورد تیم هاوکس را برای ثبت رکورد ۳ پیروزی و ۰ شکست در بازی های این هفته رهبری کرد. پیروزی های این تیم شامل برد خانگی برابر شیکاگو بولز و بردهای خارج از خانه برابر کلیولند کاوالیرز و هیوستون راکتس می شد. این بازیکن با میانگین ۱۸٫۳ امتیاز، بهترین میانگین امتیاز را در بین بازیکنان تیمش در این هفته از رقابت ها ثبت کرد. اوهمچنین متوسط ۶٫۷ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۱٫۶۷ بلاک شات و ۱ توپ ربایی را به ثبت رساند. هارفورد با به ثمر رساندن ۶۰٫۵ درصد از شوت هایش، در رده هشتم کنفرانس شرق از این نظر قرار گرفت. سنتر تیم هاوکس در پیروزی ۹۳ بر ۸۶ تیمش مقابل بولز در ۱۵ دسامبر، ۱۰ شوت از ۱۹ اقدام خود را وارد سبد کرد و با کسب ۲۱ امتیاز، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، به برتری تیمش کمک کرد. در پایان بازی های هفته گذشته، هاوکس با ۱۹ برد و ۷ باخت در رده دوم کنفرانس شرق قرار گرفته بود.

لامارکوس آلدریج

لامارکوس آلدریج به پورتلند تریل بلیزرس کمک کرد تا در مسابقات این هفته ۴ پیروزی به دست آورد که شامل دو برد برابر سن آنتونیو اسپرز و پیروزی هایی مقابل میلواکی باکز و نیو اورلینز پلیکانز می شد. او که در هر ۴ بازی این هفته دابل دابل (امتیاز-ریباند) کرد، میانگین ۲۶٫۳ امتیاز (رتبه ۶ کنفرانس)، ۱۴٫۳ ریباند (رتبه ۲ کنفرانس) و ۲٫۲۵ توپ ربایی (رتبه ۸ کنفرانس)، را به ثبت رساند. این بازیکن در روز ۱۹ دسامبر، ۳۲ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۵ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد و تیمش را برای پیروزی ۱۲۹ بر ۱۱۹ مقابل اسپرز یاری کرد. پورلتند با ۲۲ برد و ۶ باخت، در پایان هفته گذشته در رده دوم کنفرانس غرب قرار گرفته بود.

بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
کلی اولینیک از بوستون، جیمی باتلر از شیکاگو، لبران جیمز از کلیولند، مونتی الیس از دالاس، بلیک گریفین و دی‌آندره جردن از کلیپرز، انتونی دیویس از نیو اورلینز، دیمین لیلارد از پورتلند و کایل لوری از تورنتو.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. MELO...7 گفت:

    آماره هارفورد خیلیم جالب نبودا چرا انتخاب شده

  2. یچیزی حتما ازش دیدن که انتخابش کردن عشقی که نیست این هارفورد میتونه واسه اولین بار تو شرق جز استارتر آل استار باشه اونم اگه لاو بزاره!!!

  3. MELO...7 گفت:

    IM BOSTON تو سه تا انتخاب بازیکنای جلو واسه تیم شرق چی بود ؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *