کایل لوری و جیمز هاردن؛ بهترین بازیکنان دسامبر ۲۰۱۴ لیگ NBA

کایل لوری از تورنتو رپتورز و جیمز هاردن از هیوستون راکتس برای بازی هایی که در ماه دسامبر ۲۰۱۴ انجام دادند، عنوان بهترین بازیکنان لیگ NBA در کنفرانس های شرق و غرب را کسب کردند.

کایل لوری

کایل لوری در رقابت های این ماه از نظر میانگین امتیاز در رتبه چهارم کنفرانس شرق (۲۲٫۳ امتیاز) و از نظر میانگین پاس منجر به گل در رده دوم کنفرانس (۸٫۹ اسیست) قرار گرفت تا رپتورز همچنان با آسودگی صدرنشین منطقه آتلانتیک باقی بماند. این بازیکن در این ماه ۶ دابل دابل امتیاز-اسیست ثبت کرد که سومین رکورد برتر ماه دسامبر در لیگ بود. او در ۳ مسابقه حداقل ۳۰ امتیاز به دست آورد و در ۹ بازی خارج از خانه میانگین ۲۵٫۸ امتیاز را کسب کرد. لوری در فاصله ۱ تا ۷ دسامبر با ثبت میانگین ۲۹٫۳ امتیاز و ۸٫۷ پاس منجر به گل، عنوان بهترین بازیکن هفته اول دسامبر کنفرانس شرق را کسب کرد. گارد تیم رپتورز در پیروزی ۱۲۳ بر ۱۰۴ تیمش مقابل یوتا در روز سوم دسامبر، با ثبت ۳۹ امتیاز، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را کسب کرد. (دانلود هایلایت های لوری در ماه دسامبر)

جیمز هاردن

جیمز هاردن در ماه دسامبر با میانگین ۳۰٫۶ امتیاز، صدرنشین بازیکنان لیگ از نظر میانگین امتیاز بود و به راکتس که با مصدومیت بازیکنان کلیدی و تغییرات در ترکیبش دست پنجه نرم می کرد کمک کرد تا رکورد ۹ برد و ۵ باخت را ثبت کند. این بازیکن با ۸ مسابقه ۳۰ امتیازی و ۳ مسابقه ۴۰ امتیازی، پیشتاز NBA در این زمینه بود. هاردن در این ماه دو بار عنوان بهترین بازیکن هفته را کسب کرد. او در بازی تیمش برابر شارلوت در روز ۳۱ دسامبر، ۸ شوت سه امتیازی به ثمر رساند و در دیدار هیوستون و آتلانتا در ۲۰ دسامبر، ۱۴ پاس منجر به گل به دست اورد. جیمز هاردن با ۷٫۱ پاس منجر به گل در مسابقات این ماه، در رده یازدهم لیگ از این نظر قرار گرفت و با ۱٫۹ توپ ربایی، رتبه نهم کنفرانس غرب در میانگین توپ ربایی را از آن خود کرد. (دانلود هایلایت های هاردن در ماه دسامبر)

جو جانسون از بروکلین نتز، کمبا واکر از شارلوت هورنتز، استفن کری از گلدن استیت واریورز، مایک کانلی و مارک گاسل از ممفیس گریزلیز، راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر، اریک بلدسو و گران دراگیچ از فینیکس سانز، بلیک گریفین، دی‌آندره جردن و کریس پاول از لس آنجلس کلیپرز، انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز، لامارکوس آلدریج و دیمین لیلارد از پورتلند تریل بلیزرس، تیم دانکن از سن انتونیو اسپرز و جان وال از واشنگتن ویزاردز، دیگر کاندیداهای کسب عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر ۲۰۱۴ در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. مجید گفت:

    جیمز هاردن بهترین سال هم میشه

  2. نه بابا جدی یعنی ماله سالم انتخاب میشه؟؟؟
    البته باید اجازشو از کری بگیرن کری اجازه داد حاجی آقا میشه اجازه هم نداد دیگه هیچی…

  3. من ریشام کپی هاردنه یعنی مو نمیزنه انقد شبیه همن فقط ریشاما چیزه دیگه ای نیس متاسفانه اگه بازیمم میشد مث حاجی آقا که دیگه اینجا نبودم شوتی برو اونور!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *