انتخاب جان وال و جیمز هاردن به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA

جان وال از واشنگتن ویزاردز و جیمز هاردن از هیوستون راکتس به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب انتخاب شدند. وال و هاردن برای بازی هایی که از ۸ تا ۱۴ دسامبر از خود به نمایش گذاشتند، این عناوین را کسب کردند.

جان وال

واشنگتن ویزاردز با رهبری جان وال در بازی های این هفته رکورد ۴ برد و ۰ باخت را ثبت کرد و یکی از دو تیم کنفرانس شرق بود که در این هفته از رقابت ها شکستی نداشت. وال در مسابقات این هفته میانگین ۱۸٫۳ امتیاز، ۱۱٫۸ پاس منجر به گل (رتبه ۱ لیگ) و ۲٫۵ توپ ربایی (رتبه ۲ مشترک کنفرانس) را به ثبت رساند. این بازیکن در این هفته سه دابل دابل امتیاز-اسیست ثبت کرد که از جمله آنها کسب ۲۶ امتیاز و ۱۷ پاس منجر به گل در پیروزی ۱۳۳ بر ۱۳۲ واشنگتن مقابل بوستون در روز ۸ دسامبر بود. کسب چهار پیروزی توسط ویزاردز، باعث شد آنها با ۱۷ پیروزی و ۶ باخت، پس از تورنتو رپتورز در رتبه دوم کنفرانس شرق قرار گیرند.

جیمز هاردن

جیمز هاردن با ثبت میانگین ۳۴ امتیاز که بهترین میانگین لیگ در این هفته بود، به هیوستون راکتس کمک کرد تا رکورد ۲ برد و ۱ باخت را ثبت کند. پیروزی های راکتس در این هفته از رقابت ها در روزهای ۱۱ و ۱۳ دسامبر به ترتیب برابر ساکرامنتو کینگز و دنور ناگتز به دست آمد. هاردن با متوسط ۷٫۳ پاس منجر به گل در رده پنجم کنفرانس و با ۲٫۶۷ توپ ربایی و ۴۱٫۸ دقیقه در هر بازی، در رتبه دوم کنفرانس قرار گرفت. این بازیکن در پیروزی ۱۱۳ بر ۱۰۹ راکتس مقابل کینگز، با کسب ۴۴ امتیاز، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را به دست آورد. بازی مقابل ساکرامنتو کینگز، نهمین مسابقه فصل بود که هاردن در آن حداقل ۱۰ پرتاب پنالتی موفق داشت.
بازیکنان زیر دیگر کاندیداهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
ال هارفورد از آتلانتا هاوکس، استفن کری از گلدن استیت واریورز، دی‌آندره جردن از لس آنجلس کلیپرز، مایک کانلی، مارک گسول و زک رندولف از ممفیس گریزلیز، راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر و یوناس والنچیونس از تورنتو رپتورز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. من از هر دوشون خوشم میاد نعمتین واسه تیماشون.
    من با بازیکنای حال میکنم که تو زمین دریبل و لی آپ و کارای مث AND1 در میارن این مدلی دوست دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *