لیگ بسکتبال چین؛ پیروزی تیم حدادی مقابل کامرانی و جیانگسو

لیگ بسکتبال چین؛ پیروزی تیم حدادی مقابل کامرانی و جیانگسو

لیگ بسکتبال چین در ۱۶ دسامبر ۲۰۱۴ صحنه‌ی رویارویی تیم های بازیکنان ایرانی بود؛ در تنها مسابقه امروز تیم حامد حدادی برابر تیم مهدی کامرانی قرار گرفت.
تیم چینگدائو دابل استار که در اولین مرحله از لیگ بسکتبال چین، جیانگسو تونگشی را شکست داده بود، امروز بار دیگر برابر این تیم قرار گرفت و پیروزی دیگری کسب کرد. چینگدائو در این بازی خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۸۷ حریف خود را از پیش رو برداشت.
حامد حدادی در این دیدار ۳۸ دقیقه و ۵۳ ثانیه برای چینگدائو بازی کرد و توانست ۱۵ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۱ بلاک شات، ۵ توپ ربایی و ۷ پاس منجر به گل به دست آورد. حدادی در این مسابقه ۲ بار اقدام به شوت سه امتیازی کرد که در یک مورد موفق بود. در آنسوی میدان، مهدی کامرانی با ۲۱ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن جیانگسو تونگشی بود. کامرانی در این بازی ۸ ریباند، ۵ توپ ربایی و ۳ پاس منجر به گل نیز کسب کرد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. Tony parker گفت:

    من بازیو دیدم در حد ان بی ای کیفیت داشت.خدایی عجب لیگ با کیفیتی هس.از یورو لیگ هم با کیفیت تر بود.میگم چرا حامد و ارسلان و مهدی نرفتن اروپا نگو CBA خودش یه NBA هست.خیلی منظم هست.یه اسلم مرتبی زد حامد حال کردم.

  2. لیگ چین جز ده لیگ برتره..
    این چینیا هم خوراکشون شده بسکتبال از نون شبم واجبتره براشون بخدا !!!!!!!!
    یه کپی پیستی از ان بی ای زدن تو چین واسه کسای که نمیتونن برن آمریکا بیان اینجا بازی کنن حالشو ببرن.

  3. Tony parker گفت:

    کاملا ً درسته

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *