نتایج بسکتبال ان‌بی‌ای در شانزدهم دسامبر ۲۰۱۴

نتایج بسکتبال ان‌بی‌ای در شانزدهم دسامبر 2014

پیروزی میامی، دالاس و اکلاهما سیتی و شکست گلدن استیت، از جمله نتایج بسکتبال ان‌بی‌ای در شانزدهم دسامبر ۲۰۱۴ بود.

کسب ۲۸ امتیاز توسط دوین وید، به میامی هیت کمک کرد تا بروکلین نتز را پشت سر بگذارد. هیت امروز در بارکلیز سنتر میهمان نتز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۹۱، حریف خود را مغلوب کند. وید در این مسابقه ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. کریس باش و جاش مک‌رابرتس از هیت در این مسابقه غایب بودند. مک‌رابرتس دچار پارگی منیسک خارجی در زانوی راست شده است و احتمالا ادامه فصل را از دست خواهد داد. کریس باش نیز به دلیل کشیدگی عضله، همراه هیت به بروکلین سفر نکرده بود.

جنگجویان گلدن استیت سرانجام در میدان نبرد ممفیس تسلیم شدند. گلدن استیت واریورز امروز در ممفیس میهمان گریزلیز بود و بازی را با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۱۰۵ به حریف خود واگذار کرد تا پس از ۱۶ برد متوالی، طعم شکست را بچشد. بازیکنان ممفیس کوارتر دوم این بازی را با کسب ۲۰ امتیاز متوالی آغاز کردند و به بازیکنان گلدن استیت اجازه ندادند امتیازی در این بازه کسب کنند. مارک گسول از ممفیس در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. استفن کری، گارد راس گلدن استیت پس از این بازی در مورد پایان بردهای متوالی تیمش گفت: “ما می دونیم که مسیر خوبی رو طی کردیم، کاری که قبلا هیچ وقت تو تاریخ باشگاه انجام نشده بود. شکست ناراحت کننده امشب ما رو در وضعیت خوبی قرار داد تا به راهمون ادامه بدیم. ما مشکلی نخواهیم داشت. بردهای متوالی ما تا آخرین لحظه لذتبخش بود.” اندرو بوگات از واریورز در این مسابقه نیز غایب بود.

نیویورک نیکس در خانه پذیرای دالاس موریکس بود و با نتیجه‌ی ۸۷ بر ۱۰۷ مقابل حریف شکست خورد. امتیازات موریکس در این دیدار بین بازیکنان مختلف تقسیم شد و ۵ بازیکن این تیم حداقل ۱۰ امتیاز کسب کردند. بازیکنان دالاس در این مسابقه ۵۰٫۶ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. کارملو انتونی از نیکس نیز ۲۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد.

ساکرامنتو کینگز اولین بازی پس از اخراج سرمربی خود، مایکل مالون را با شکست پشت سر گذاشت. کینگز در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۹۲ بر ۱۰۴ مغلوب اکلاهما سیتی تاندر شد. راسل وستبروک از تاندر با کسب ۳۲ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی، ستاره این مسابقه بود. دیمارکوس کازینس از کینگز که همچنان دوران ریکاوری پس از مصدومیت را می گذراند، در این مسابقه غایب بود.

نتایج بسکتبال ان‌بی‌ای در شانزدهم دسامبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
واشنگتن ویزاردز ۱۰۹ ۹۵ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
بروکلین نتز ۹۱ ۹۵ میامی هیت دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۵ ۹۸ گلدن استیت واریورز دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۱۱۹ ۸۳ یوتا جاز دانلود
نیویورک نیکس ۸۷ ۱۰۷ دالاس موریکس دانلود
ساکرامنتو کینگز ۹۲ ۱۰۴ اکلاهما سیتی تاندر دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. عجب بلاکی کرد تو عکس بالا این مارک گسول اگه به بلاک امتیاز میدادن الان باید ده امتیاز بدن به این بلاک!!!
    معلوم بود ممفیس میبره از همه لحاظ قویتر بودن مخصوصا زیر حلقشون ولی عیبی نداره دوباره میشه از نو نوار بردا رو به هم چسبوند!!!
    نگاه کن ببین این وستبروک هر چی امتیازه هسته رو داره درو میکنه انگار که نه انگار یه هفته ای مصدوم بوده واقعا باریکلا به راسل جور دورانت رو داره میکشه با اون دانکاش وحشتناکش…

  2. عمر ملو داره مث فشفشه میگذره و تنها چیزی که نصیبش میشه زجر و نا امیدیه حقه ملو این نیس…
    دلم واسه ملو داره میسوزه کاشکی میشد با مدیر باشگامون دنی اینج یه تماسی داشته باشم حرف بزنم ملو رو بیارم تو ترکیب شماره هفت!!!!!
    ای بابا شمارشو پاک کردم حیف شد…

  3. afshin گفت:

    استیفن و تیمش باید ازنوع شروع کنن حیف شد!!!

  4. Tony parker گفت:

    مارک گسول تو جام جهانی یه اسلم دانک رو دست روزبه ارغوان زد چنان خوشحال شد حالا ک استفن کری رو بلاک کرده لابد باید کله ملق بزنه.

  5. Tony parker گفت:

    اونجا دلم برای روزبه ارغوان سوخت.مارک گسول چنان خودشو به رخ روزبه کشید که انگار رو دست دوایت هاوارد اسلم زده.بابا بازیکن ۴٠ میلیون دلاری کجا و بازیکن ۴٠ هزار دلاری کجا!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *