نتایج لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در شانزدهم نوامبر ۲۰۱۴

نتایج لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در شانزدهم نوامبر 2014

در چهار مسابقه‌ی لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در شانزدهم نوامبر ۲۰۱۴، تیم های نیکس، باکز، راکتس و واریورز حریفان خود را شکست دادند.

تیم بسکتبال نیویورک نیکس با برتری مقابل دنور ناگتز، به باخت های پی در پی خود پایان داد. نیکس امروز در خانه پذیرای ناگتز بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۹۳ حریف خود را از پیش رو بردارد. کارملو انتونی و جی.آر. اسمیت از نیکس، هر کدام ۲۸ امتیاز در این بازی کسب کردند. اسمیت در این مسابقه جایگزین ایمان شامپرت در ترکیب استارتر شده بود. شامپرت به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود. بازیکنان دنور در کوارتر دوم این مسابقه تنها ۱ شوت خود در جریان بازی را وارد سبد کردند و این کوارتر را با نتیجه‌ی ۸ بر ۳۱ به نیکس واگذار کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

میامی هیت که برای سومین بازی متوالی دوین وید را در ترکیب نداشت، با نتیجه‌ی ۸۴ بر ۹۱ مغلوب میهمان خود، میلواکی باکز شد. برندون نایت از باکز با کسب ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل، به تیمش برای پیروزی در این مسابقه کمک کرد. در ۱۰ بازی اخیر دو تیم در فصل عادی و پلی آف، این اولین بار است که میلواکی تیم پیروز میدان است. (دانلود هایلایت های مسابقه)

تیم های اکلاهما سیتی تاندر و هیوستون راکتس دیشب در چزاپیک انرژی آرنا، کم امتیازترین بازی فصل را رقم زدند. راکتس این بازی را با برتری ۶۹ بر ۶۵ به پایان رساند. آخرین بار که تیمی با ۶۹ امتیاز یا کمتر در یک مسابقه‌ی NBA پیروز شده بود، ۱۳ مارس ۲۰۰۵ بود که دیترویت با نتیجه‌ی ۶۴ بر ۶۲، یوتا جاز را مغلوب کرد. هر دو تیم در این بازی کمتر از ۳۰ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. اتفاقی که آخرین بار در سال ۲۰۰۳ حادث شده بود. جیمز هاردن از راکتس در این مسابقه ۱۹ امتیاز، ۹ ریباند و ۵ پاس منجر به گل ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

کسب ۴۴ امتیاز توسط کوبی برایانت نتوانست مانع از نهمین شکست فصل لیکرز شود. این تیم امروز در حضور ۱۸۹۹۷ تماشاچیِ حاضر در استیپل سنتر، با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۳۶، مغلوب گلدن استیت واریورز شد. برایانت در این بازی ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. استفن کری از واریورز با ۳۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۱۵ پاس منجر به گل، ستاره‌ی تیمش در این بازی بود. علاوه بر کری، ۶ بازیکن دیگر واریورز در این مسابقه حداقل ۱۰ امتیازی به دست آوردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. مجید گفت:

    باز باید منتظر وید باشیم

  2. احمد گفت:

    لیکرز خیلی بد بازی میکنه.بازی امروز رو که دیدم فقط کوبی توپ رو میگرفت شوت میکرد.اصلا پاس نمیداد

  3. به کی پاس بده؟؟به اونا پاس نده راحتره تازه مدل بازی کوبی یجوریه که کم پاس میده بیشتر تموم کنندس.
    استفن کوری داره مث روندو میشه امتیاز و پاس گل های دو رقمی با این حساب که تیمش قویتر و مدعیه!!

  4. یه سوال آدمین:
    وقتی من نظرمو مینویسم و میفرسمش کنار اسمم مینویسه دیدگاه درانتظار بررسی است تا موقعی که در انتظار بررسی هس کسی میتونه بخونی تو بخش نظارت یا فقط واسه من میاره بالا؟؟؟
    قبلا اینطوری نبود؟

  5. Erfan-30 گفت:

    لیکرز بازم زورش به وریورز نرسید..!

  6. الان لیکرز و گلدن استیت فک کنم یه ده بیست باری با هم بازی کردن و هر سریم گلدن استیت میبره الان طرفدارای لیکرز خدا خدا میکنن که دیگه با گلدن استیت رو در رو نشن البته گلدن استیت امسال یکی از مدعیا اصلی قهرمانیه خیلی اصلی…

  7. hiddensbk گفت:

    مدعی قهرمانی رو نمیشه اول فصل مشخص کرد.

  8. میشه چرا نشه???
    هیچ چیز نشد نداره!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *