نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در شانزدهم مارس ۲۰۱۴

دوین وید - جیمز هاردن

مسابقات ان‌بی‌ای در شانزدهم مارس ۲۰۱۴ با شکست خانگی تورنتو، اکلاهما سیتی و پورتلند و پیروزی میامی هیت همراه بود.
رقابت کایل لَوری و گران دراگیچ که در فصل ۲۰۱۱-۱۲ در تیم هیوستون راکتس هم تیمی بودند، به سود دراگیچ و هم تیمی هایش در فینیکس به اتمام رسید. تیم تورنتو رپتورز امروز در خانه میزبان فینیکس سانز بود که با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۲۱ مغلوب حریف شد. جرالد گرین از فینیکس در این دیدار ۲۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. کایل لوری از رپتورز نیز در این دیدار ۲۸ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به کسب کرد.
میامی هیت در امریکن ایرلاینز آرنا با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۰۴، میهمان خود، هیوستون راکتس را از پیش رو برداشت. دوین وید از هیت در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. همتای وید در راکتس نیز عملکرد خوبی در این دیدار داشت؛ جیمز هاردن در این مسابقه ۳۰ امتیاز و ۳ ریباند به ثبت رساند.
دالاس ماوریکس با نتیجه ۱۰۹ بر ۸۶، میزبان خود اکلاهما سیتی تاندر را شکست داد تا پس از ۱۱ شکست متوالی برابر این تیم، یک پیروزی به دست آورد. حوزه کالدرون از ماوریکس با کسب ۱۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی از بازیکنان شاخص تیمش در این بازی بود. تاندر در این مسابقه به راسل وستبروک استراحت داد و تابو سفولوشا و کندریک پرکینز را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.
پورتلند تریل بلیزرس در مسابقه ای نزدیک، با اختلاف یک امتیاز مغلوب گلدن استیت شد. پورتلند امروز در خانه میزبان واریورز بود که با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۱۳ مقابل حریف مغلوب شد. استفن کری از گلدن استیت در این دیدار ۳۷ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد. نکته جالب اینکه همه امتیازات کسب شده توسط این بازیکن در ۲۷ دقیقه پایانی بازی کسب شد.
نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در شانزدهم مارس ۲۰۱۴ را در زیر می بینید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

میلواکی باکز

۱۰۱-۹۲

شارلوت بابکتز

دانلود

تورنتو رپتورز

۱۲۱-۱۱۳

فینیکس سانز

دانلود

میامی هیت

۱۰۴-۱۱۳

هیوستون راکتز

دانلود

نیو اورلئانز پلیکانز

۱۲۰-۱۲۱

بوستون سلتیکس

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۱۰۲-۱۰۴

ساکرامنتو کینگز

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر

۱۰۹-۸۶

دالاس ماوریکس

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۱۰۴-۱۲۲

یوتا جاز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۱۱۳-۱۱۲

گلدن استیت واریورز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۸۰-۱۰۲

کلیولند کاوالیرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. hamed h8 گفت:

    لطفا بازی گلدن-پرتلند رو هم امروز بزارین
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *