انتخاب جیمی باتلر و جیمز هاردن به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA

جیمی باتلر از شیکاگو بولز و جیمز هاردن از هیوستون راکتس به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب انتخاب شدند. این دو برای بازی هایی که در فاصله ۲۲ تا ۲۸ دسامبر انجام دادند، این عناوین را کسب کردند.

جیمی باتلر

جیمی باتلر با ثبت میانگین ۲۳ امتیاز (رتبه ۷ کنفرانس)، ۷ ریباند، ۳٫۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، شیکاگو بولز را برای ثبت ۴ پیروزی در رقابت های این هفته رهبری کرد. این بازیکن به طور میانگین در هر مسابقه ۴۰٫۲ دقیقه بازی کرد که از این نظر در رتبه نخست لیگ قرار گرفت. باتلر در روز ۲۲ دسامبر هر ۱۱پرتاب پنالتی خود را وارد سبد کرد و با کسب ۲۷ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۵ بلاک شات و ۴ پاس منجر به گل، به تیمش کمک کرد تا با نتیجه‌ی ۱۲۹ بر ۱۲۰، تورنتو رپتورز را شکست دهد.

جیمز هاردن

جیمز هاردن به هیوستون راکتس کمک کرد تا در مسابقات این هفته رکورد ۲ برد و ۱ باخت را ثبت کند. دو پیروزی این هفته راکتس برابر تیم های قدرتمند پورتلند تریل بلیزرس و ممفیس گریزلیز به دست آمد. هاردن در این هفته از رقابت ها متوسط ۳۴٫۷ امتیاز (رتبه ۱ لیگ)، ۷٫۳ پاس منجر به گل (رتبه ۸ کنفرانس)، ۴٫۳ ریباند و ۲٫۳ توپ ربایی را ثبت کرد. این بازیکن در پیروزی ۱۱۰ بر ۹۵ تیمش مقابل تریل بلیزرس در روز ۲۲ دسامبر، ۴۴ امتیاز، ۷ پاس منجر به گل، ۵ توپ ربایی و ۳ ریباند به دست آورد.

پاول میلسپ از آتلانتا هاوکس، جرت جک از بروکلین نتز، آندره دراموند از دیترویت پیستونز، جمال کرافورد و بلیک گریفین از لس آنجلس کلیپرز، انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز، اریک بلدسو از فینیکس سانز، دیمین لیلارد و وسلی متیوز از پورتلند تریل بلیزرس و کایل لوری از تورنتو رپتورز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. مجید گفت:

    من میگم امسال هاردن mvpمیشه

  2. kasra گفت:

    باتلر خیلی پیشرفت کرده امسال حتما most improved player میشه حقشم هست که تو آل ستار ستارتر باشه

  3. منم میگم استفن کوری…
    نفره بعدی کی رو میگه خدا رحم کنه!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *