لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در بیست و نهم دسامبر ۲۰۱۴

لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در بیست و نهم دسامبر 2014

لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در بیست و نهم دسامبر ۲۰۱۴ با برگزاری شش مسابقه پیگیری شد. پیروزی بولز و نتز و شکست هیت و راکتس، از مهمترین نتایج امروز بود.

در یکی از مسابقات امروز ایندیانا پیسرز در بنکرز لایف فیلدهوس میزبان شیکاگو بولز بود که با نتیجه‌ی نزدیک ۹۰ بر ۹۲ مغلوب میهمان خود شد. جیمی باتلر از بولز در این مسابقه ۲۷ امتیاز، ۹ ریباند و ۴ توپ ربایی به دست آورد تا به تیمش برای کسب هفتمین برد متوالی کمک کند. این اولین بار در این فصل از رقابت هاست که بولز ۷ پیروزی پی در پی کسب می کند.

بروکلین نتز در خانه پذیرای ساکرامنتو کینگز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۹۹ حریف خود را پشت سر بگذارد. میسون پلاملی از نتز با ۲۲ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن ۴ ریباند و ۳ توپ ربایی نیز کسب کرد. دیمارکوس کازینس از کینگز نیز ۲۴ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. بازیکنان کینگز در این دیدار ۲۱ ترن اور داشتند؛ در حالی که بازیکنان نتر تنها ۹ بار توپ را لو دادند.

دوین وید از هیت شوت ثانیه پایانی خود برابر اورلاندو مجیک را از دست داد تا تیمش با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۱۰۲، بازی را واگذار کند. وید در ۰٫۴ ثانیه مانده به پایان این بازی فرصت داشت تا نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما نتوانست جامپ شات خود را وارد سبد کند. نیکولا ووچویچ از مجیک با ۲۶ امتیاز، ۹ ریباند و ۳ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص این مسابقه بود. این بازیکن در هر ۲۸ مسابقه این فصل، امتیازات خود را دو رقمی کرده است. کریس باش پس از غیبت در ۸ بازی گذشته، در این مسابقه به ترکیب هیت بازگشت و کار خود را با کسب ۲۰ امتیاز و ۸ ریباند به اتمام رساند.

هیوستون راکتس میزبان واشنگتن ویزاردز بود که با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۱۰۴، مقابل حریف تن به شکست داد. بردلی بیل از ویزاردز با ۳۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. دوایت هاوارد از راکتس که معمولا از مرز ۱۰ ریباند در هر مسابقه عبور می کرد، در این دیدار بازیکنانی چون مارچین گرتات و نِنِه را در برابر خود می دید و تنها ۵ ریباند به دست آورد. جیمز هاردن کار خود در این بازی را با ۳۳ امتیاز، ۶ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به اتمام رساند.

نتایج لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در بیست و نهم دسامبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۹۴ ۱۰۴ میلواکی باکز دانلود
ایندیانا پیسرز ۹۰ ۹۲ شیکاگو بولز دانلود
بروکلین نتز ۱۰۷ ۹۹ ساکرامنتو کینگز دانلود
میامی هیت ۱۰۱ ۱۰۲ اورلاندو مجیک دانلود
هیوستون راکتس ۱۰۳ ۱۰۴ واشنگتن ویزاردز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۱ ۹۷ یوتا جاز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. مجید گفت:

    جیمی باتلر هم خوب بازی میکنه.ولی شیکاگو خوب نتیجه نمیگیره!

  2. kasra گفت:

    الآن ۷ تمین برد متوالیشونه چطور خوب نتیجه نمیگیره؟

  3. number1 گفت:

    چرا حلقه بازی هیوستن کج شده بود

  4. مجید گفت:

    آره آلان خیلی خوب شدن.از اول فصل اینجوری بودن عالی میشد.به آتلانتا باختن.شیکاگو بازم برای پیشرفت جا داره.مثله گلدن استیت بشه.

  5. mlbj گفت:

    HAPPY BERTHDAY LeBron james.
    🙂

  6. هاوارد دو تا بازیکن کت و گنده درست حسابی از اون خر زوراشون افتادن تو پستش قید ریباندو زد ریبانداش به شیشم نرسید کجاس سوپرمن سابق الان شده اسکار خخخخخ

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *