لیگ بسکتبال NBA در بیست و هفتم دسامبر ۲۰۱۴

لیگ بسکتبال NBA در بیست و هفتم دسامبر 2014

شکست کلیپرز و هیت و پیروزی بولز، هاوکس و کینگز از مهمترین نتایج لیگ بسکتبال NBA در بیست و هفتم دسامبر ۲۰۱۴ بود.

تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز پس از هشت برد متوالی خانگی، سرانجام متحمل یک شکست شد. این تیم امروز در حضور ۱۹۳۳۵ تماشاچی حاضر در استیپل سنتر به مصاف تورنتو رپتورز رفت و با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۱۱۰، مغلوب حریف شد. کایل لوری از رپتورز در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. بازیکنان رپتورز در این دیدار ۱۳ شوت سه امتیازی موفق داشتند.

میامی هیت در خانه پذیرای ممفیس گریزلیز بود که با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۱۰۳ مغلوب حریف شد. مارک گاسل از ممفیس با کسب ۲۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. دوین وید از هیت در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن با امتیازاتی که در این دیدار کسب کرد از مرز ۱۸۰۰۰ امتیاز عبور کرد. زک رندولف از ممفیس و کریس باش از میامی در این مسابقه غایب بودند.

شیکاگو بولز با درخشش دوباره ستاره این روزهای خود جیمی باتلر، نیو اورلینز پلیکانز را پشت سر گذاشت. باتلر در این مسابقه ۳۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد و به بولز کمک کرد تا این دیدار خانگی را با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۱۰۰ به سود خود پایان دهد. این بازیکن ۱۲ شوت از ۱۸ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد. انتونی دیویس از پلیکانز نیز ۲۹ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۶ بلاک شات به دست آورد.

آتلانتا هاوکس که دیروز در خانه متحمل شکست سنگینی برابر باکز شده بود، امروز در میلواکی این تیم را مغلوب کرد. هاوکس در این دیدار با نتیجه‌ی ۹۰ بر ۸۵ میزبان خود را شکست داد تا پانزدهمین پیروزی خود در ۱۷ مسابقه اخیر را کسب کند. جف تیگ از آتلانتا در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند و ۷ پاس منجر به گل ثبت کرد. ارسان ایلیاسوا و لری سندرس از باکز در این مسابقه حضور نداشتند.

ساکرامنتو کینگز در مسابقه ای که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۳۵ بر ۱۲۹ نیویورک نیکس را مغلوب کرد. دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو ۹ امتیاز از مجموع ۳۹ امتیاز خود در این دیدار را در وقت اضافه کسب کرد و به تیمش کمک کرد تا سیزدهمین پیروزی فصل خود را کسب کند. او در این مسابقه ۱۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. کارملو انتونی از نیکس در این بازی ۳۶ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد. جی.آر. اسمیت و آماری استادمایر به دلیل مصدومیت و کوئینسی ایسی به دلیل محرومیت، در این مسابقه برای نیکس بازی نکردند.

نتایج و هایلایت های مسابقات لیگ بسکتبال NBA در بیست و هفتم دسامبر ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
لس آنجلس کلیپرز ۹۸ ۱۱۰ تورنتو رپتورز دانلود
شارلوت هورنتز ۹۴ ۱۰۲ اورلاندو مجیک دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۱ ۸۸ بوستون سلتیکس دانلود
میامی هیت ۹۵ ۱۰۳ ممفیس گریزلیز دانلود
شیکاگو بولز ۱۰۷ ۱۰۰ نیو اورلینز پلیکانز دانلود
بروکلین نتز ۸۵ ۱۱۰ ایندیانا پیسرز دانلود
میلواکی باکز ۸۵ ۹۰ آتلانتا هاوکس دانلود
یوتا جاز ۸۸ ۷۱ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۳۵ ۱۲۹ نیویورک نیکس دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۱۰ ۹۷ مینسوتا تیمبرولوز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. ما با نیویورک به تیمی دست رد نزدیم هر تیمی اومده به احترامش زانو زدیم!!

  2. تو بسکتبال حرف اول و آخر رو امتیاز میزنه با امتیاز آوردنه که واسه خودت کسی میشی کنارشم چهار پنج تا و اسیست و ریباندم کنی واسه محکم کاری حالا شاید بعضی موافق باشن مطمنن بعضی ها با این موضوع مخالفن ولی حیقیته کاریش نمیشه کرد مخصوصا تو ایران که همه مطمنن اینو باور دارن.

  3. کلیپرزم گندشو در اورده از تیمای قوی تو زمینشون میبره بعد تو زمین خودش باخت میده این شد مدعی؟؟!!!!

  4. kratos گفت:

    کلا قشنگی بسکتبال به همینه که نمیشه پیش بینی کرد از قبل

  5. مدعیان اصلی قهرمانی:
    شرق:
    واشنکتن و کلیولند و شیکاگو
    غرب:
    ممفیس و کلیپرز و گلدن استیت و دالاس و اوکلاهاماسیتی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *