نتایج مسابقات پلی آف ان بی ای در بیست و هفتم آپریل ۲۰۱۴

نتایج مسابقات پلی آف ان بی ای در بیست و هفتم مارس 2014

در چهار مسابقه از مرحله پلی آف ان بی ای در بیست و هفتم آپریل ۲۰۱۴ تیم های واشنگتن، گلدن استیت، تورنتو و پورتلند، حریفان خود را مغلوب کردند.
تیم بسکتبال واشنگتن ویزاردز با کسب پیروزی خانگی برابر شیکاگو بولز، در مجموع ۳ بر ۱ از حریف پیش افتاد. ویزاردز با وجود در اختیار نداشتن سنتر خود؛ نِنِه، این بازی را با نتیجه ۹۸ بر ۸۹ به سود خود خاتمه داد. نِنِه به دلیل درگیری با جیمی باتلر در بازی سوم، یک مسابقه از همراهی تیمش محروم شده بود. ترور آریزا از ویزاردز در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ توپ ربایی به ثبت رساند. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
لس آنجلس کلیپرز که به دلیل اظهارات مالکش در چند روز اخیر خبرساز شده است، در خانه گلدن استیت واریورز با نتیجه ۹۷ بر ۱۱۸ مغلوب شدند. استفن کری از واریورز در بازی دیشب ۳۳ امتیاز، ۷ ریباند و ۷ پاس منجر به گل ثبت کرد. واریورز با کسب این پیروزی نتیجه سری را ۲ بر ۲ مساوی کرد. انتشار فایل صوتی از صحبت های نژاد پرستانه دانلد استرلینگ؛ مالک باشگاه کلیپرز، واکنش رسانه ها، ورزشکاران و مجامع ورزشی آمریکا را در چنر روز اخیر به دنبال داشته است. مایکل جردن، لبرون جیمز و بسیاری دیگر از شخصیت های ورزشی و رسانه ای، حرکت نژادپرستانه استرلینگ را محکوم کرده اند و خواهان حداکثر مجازات برای او هستند. بازیکنان کلیپرز نیز قبل از مسابقه دیشب و در زمان گرم کردن، پیراهن های شوت زنی خود را که لوگوی کلیپرز روی آنها بود در آوردند و با زمین انداختن آنها، اعتراض خود را به اظهارات مالک باشگاه نشان دادند. آنها همچنین سایر پیراهن های مخصوص گرم کردن خود را پشت و رو پوشیدند. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
تورنتو رپتورز با پیروزی بر بروکلین نتز در بارکلیز سنتر، برای اولین بار از سال ۲۰۰۱، در مرحله حذفی یک پیروزی خارج از خانه به دست آورد. رپتورز در این دیدار با نتیجه ۸۷ بر ۷۹ به برتری رسید تا نتیجه سری بازی های دو تیم ۲ بر ۲ مساوی شود. دمار دروزن و کایل لَوری در این دیدار به ترتیب ۲۴ و ۲۲ امتیاز کسب کردند. دروزن ۲۰ امتیاز از مجموع امتیازات خود را در نیمه نخست به دست آورد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
پورتلند تریل بلیزرس در حضور ۲۰۲۴۶ تماشاچی حاضر در مُدا سنتر، با نتیجه ۱۲۳ بر ۱۲۰، میهمان خود هیوستن راکتس را شکست داد. لامارکوس آلدریج از پورتلند در این دیدار که یک وقت اضافه داشت، ۲۹ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۴ بلاک شات به ثبت رساند. تریل بلیزرس با کسب این پیروزی ۳ بر ۱ از حریف خود پیش افتاد. در صورتی که این تیم در یکی از سه بازی آینده بتواند راکتس را شکست دهد، برای اولین بار از سال ۲۰۰۰، به مرحله دوم حذفی صعود خواهد کرد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. 7ahid گفت:

    ادمین جان لطفا اطلاعاتی از گفته های دانلد استرلینگ بده ، چیا گفته ؟

    واکنش ها رو هم بی زحمت بگی ممنون میشم

    مرسی داری

    • admin گفت:

      با دوست دخترش دعواش شده و تو مکالمه ای که بینشون صورت گرفته سیاه پوستا از جمله مجیک جانسون رو به خاطر رنگ پوستشون تحقیر کرده. به دوست دخترش گفته که نباید با سیاه پوستا بگردی و عکسهاشون رو تو اینستاگرامت منتشر کنی و اونا رو به بازی های کلیپرز بیاری و …
      برای اطلاعات بیشتر و همچنین دیدن واکنش افراد مختلف می تونید به اینجا مراجعه کنید.

  2. arash گفت:

    سلام لطفا top 10 ها رو هم بگذارید
    مرسی

  3. آذرخش گفت:

    I feel sorry for my friends Coach Doc Rivers and Chris Paul that they have to work for a man that feels that way about African Americans.

    — Earvin Magic Johnson (@MagicJohnson) April 26, 2014

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *