نتایج مسابقات پلی آف NBA در بیست و ششم آپریل ۲۰۱۴

نتایج مسابقات پلی آف NBA در بیست و ششم آپریل 2014

برای دیدن عکس در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید.

مسابقات پلی آف NBA در بیست و ششم آپریل ۲۰۱۴ با پیروزی تیم های ایندیانا و میامی و شکست سن آنتونیو و ممفیس دنبال شد.
تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز با پیروزی خارج از خانه برابر آتلانتا هاوکس، نتیجه سری را ۲ بر ۲ مساوی کرد. تیم های هاوکس و پیسرز امروز در شهر آتلانتا برای چهارمین بار به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۹۱ بر ۸۸ به سود ایندیانا پیسرز خاتمه یافت. پاول جرج از ایندیانا با کسب ۲۴ امتیاز و ۱۰ ریباند، برای چهارمین بار متوالی دابل دابل کرد. این بازی ۵ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. بازیکنان پیسرز در این دیدار ۱۱ بار شوت بازیکنان هاوکس را بلاک کردند. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
وینس کارتر با سه امتیازی بازر بیتر خود، امریکن ایرلاینز سنتر را غرق در شادی کرد. در حالی که تا ثانیه پایانی دالاس ماوریکس با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۰۸ از سن آنتونیو اسپرز عقب بود، سه امتیازی کارتر در ۰٫۳ ثانیه مانده به پایان زمان بازی وارد سبد شد تا دالاس با کسب این برد، ۲ بر ۱ از حریف پیش بیفتد. مونتی الیس از دالاس در این دیدار ۲۹ امتیاز، ۲ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. این بازیکن ۱۲ امتیاز از مجموع امتیازات خود را در کوارتر چهارم کسب کرد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
شارلوت بابکتز در اولین بازی خانگی خود در مرحله پلی آف، مغلوب میامی هیت شد. دو تیم در حضور ۱۹۶۳۳ تماشاچی تایم وارنر کابل آرنا در مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با برتری ۹۸ بر ۸۵ میامی هیت خاتمه یافت. لبرون جیمز از هیت در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. آل جفرسون از بابکتز نیز ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ بلاک شات برای تیمش ثبت کرد.هیت با کسب این پیروزی در مجموع ۳ بر ۰ از حریف خود پیش افتاد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
مسابقه تیم های ممفیس و اکلاهما سیتی باز هم به وقت اضافه کشیده شد اما این بار این بازیکنان اکلاهما بودند که برنده از زمین خارج شدند. چهارمین مسابقه دو تیم به میزبانی ممفیس برگزار شد و این تیم با نتیجه ۸۹ بر ۹۲ مغلوب اکلاهما سیتی تاندر شد. رجی جکسون از اکلاهما سیتی در این دیدار ۳۲ امتیاز و ۹ ریباند به دست آورد و امتیاز آورترین بازیکن میدان لقب گرفت. اکلاهما با کسب این برد نتیجه سری را ۲ بر ۲ مساوی کرد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. محمد گفت:

    آقا باعرض سلام.میگم کلمه ی” بازر بیتر”به چه معناست؟

  2. محمد گفت:

    ببخشید یه سوال دیگه داشتم.
    میخواستم بدونم چرا مایکل جردن در بازی هیت و بابکتز ,
    بابکتز رو تشویق میکرد؟
    مگه با بابکتز نسبتی چیزی داره؟؟؟
    ممنون از سایت خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *