نتایج مرحله حذفی ان بی ای در بیست و چهارم آپریل ۲۰۱۴

نتایج مرحله حذفی ان بی ای در بیست و چهارم آپریل 2014

مرحله حذفی ان بی ای در بیست و چهارم آپریل ۲۰۱۴ با برگزاری سه مسابقه پیگیری شد و تیم های آتلانتا، ممفیس و کلیپرز، حریفان خود را شکست دادند.
تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز که این روزها خبرهایی از اختلافات و درگیری های داخلی میان بازیکنانش منتشر شده است، سومین مسابقه راند اول پلی آف را به آتلانتا هاوکس واگذار کرد. هاوکس امروز در فیلیپس آرنا میزبان ایندیانا بود که موفق شد با نتیجه ۹۸ بر ۸۵، حریف خود را شکست دهد. جف تیگ از آتلانتا در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۲ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل به ثبت رساند. هاوکس با کسب این برد در مجموع ۲ بر ۱ از حریف پیش افتاد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
ممفیس گریزلیز با پیروزی در وقت اضافه برابر اکلاهما سیتی تاندر، نتیجه سری را ۲ بر ۱ به سود خود تغییر داد. ممفیس امروز در خانه پذیرای اکلاهما بود و توانست حریف خود را با نتیجه ۹۸ بر ۹۵ مغلوب کند. در ثانیه های پایانی وقت معمول این بازی صحنه ای مشابه آنچه در بازی قبل اتفاق افتاده بود رخ داد. راسل وستبروک از اکلاهما علاوه بر وارد سبد کردن شوت سه امتیازی خود، یک خطا نیز از تونی آلن گرفت و نتیجه بازی را ۸۵ بر ۸۵ مساوی کرد تا کار به وقت اضافه کشیده شود. در مسابقه قبلی نیز کوین دورانت در لحظات پایانی ۴ امتیاز به دست آورده و اختلاف امتیاز را به یک رسانده بود. زک رندولف از ممفیس در این دیدار ۱۶ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به ثبت رساند. راسل وستبروک و کوین دورانت علی رقم ثبت امتیازات بالا در این دیدار (هر کدام ۳۰ امتیاز)، توفیق چندانی در شوت های سه امتیازی نداشتند؛ دورانت در این دیدار ۸ بار اقدام به سه امتیازی کرد که هیچ کدام از شوت هایش وارد سبد نشد. وستبروک نیز تنها ۴ شوت از ۱۳ پرتاب سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
استفن کری از گلدن استیت واریورز در ۴٫۴ ثانیه مانده به پایان بازی تیمش مقابل کلیپرز، شوت سه امتیازی خود را از دست داد و گلدن استیت در خانه با نتیجه ۹۶ بر ۹۸ مقابل کلیپرز شکست خورد. بلیک گریفین از کلیپرز در این دیدار ۳۲ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به ثبت رساند. کسب ۲۲ ریباند (۷ ریباند حمله) توسط دی‌آندره جردن از دیگر نکات قابل توجه این بازی بود. کلیپرز با این پیروزی شکست خانگی خود را جبران کرد و در مجموع ۲ بر ۱ از حریف پیش افتاد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. SHaHRooZ گفت:

    حیف شد اوکلاهوما بازی رو باخت. واقعا کوارتر آخر فوق العاده بازی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *