نتایج مرحله حذفی NBA در بیست و سوم آپریل ۲۰۱۴

شاون مارین

مسابقات مرحله حذفی NBA در بیست و سوم آپریل ۲۰۱۴ با پیروزی میامی هیت و ثبت شکست های خانگی برای اسپرز و راکتس دنبال شد.
تیم بسکتبال میامی هیت با درخشش ستاره خود لبران جیمز، دومین بازی مرحله حذفی خود را با برد پشت سر گذاشت. این تیم امروز در حضور ۱۹۶۰۳ تماشاچی حاضر در امریکن ایرلاینز آرنا پذیرای شارلوت بابکتز بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۷، حریف خود را مغلوب کند. لبران جیمز از هیت در این مسابقه ۳۲ امتیاز، ۶ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد. میامی با کسب این پیروزی در مجموع ۲ بر ۰ از حریف خود پیش افتاد. این تیم در ۱۱ سری قبلی که در آنها ۲ بر ۰ از حریف پیش افتاده پیروز بوده است. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
دالاس ماوریکس که در ۱۰ مسابقه گذشته مقابل اسپرز شکست خورده بود، با پیروزی برابر میزبان خود، نوار شکست های متوالی خود را پاره کرد. ماوریکس امروز در شهر سن آنتونیو با نتیجه ۱۱۳ بر ۹۲، اسپرز را مغلوب کرد. پیروزی با اختلاف ۲۱ امتیاز، پراختلاف ترین برد ماوریکس مقابل اسپرز از پلی آف سال ۲۰۰۶ است. امتیازات ماوریکس در این دیدار بین بازیکنان این تیم تقسیم شد؛ به طوری که ۵ بازیکن ماوریکس توانستند از مرز ۱۰ امتیاز عبور کنند. دالاس با کسب این برد، نتیجه سری را ۱ بر ۱ مساوی کرد.(دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
هیوستون راکتس با قبول شکست خانگی دیگری مقابل پورتلند تریل بلیزرس، در مجموع ۲ برد ۰ از رقیب عقب افتاد. لامارکوس آلدریج و هم تیمی هایش امروز با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۵، میزبان خود هیوستون راکتس را شکست دادند. آلدریج در این دیدار نیز همچون مسابقه اول دو تیم فوق العاده ظاهر شد و توانست ۴۳ امتیاز، ۸ ریباند و ۳ بلاک شات به دست آورد. از سال ۲۰۰۹ که لبران جیمز در دو مسابقه متوالی مرحله پلی آف به مرز ۴۰ امتیاز رسید، این اولین بار است که بازیکنی توانسته در دو بازی پی در پی مرحله حذفی ۴۰ امتیازی شود. تلاش های دوایت هاوارد برای پیشگیری از این شکست خانگی نیز بی نتیجه بود. این بازیکن در این دیدار ۳۲ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۴ بلاک شات به ثبت رساند. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. millad گفت:

    اگه میشه تاپ۱۰ فصل و بازیکنا رو هم بزارید
    مزسی

  2. mehdi1368 گفت:

    با سلام و خسته نباشید دوست عزیز اگه امکان داره بازی ها رو با کیفیت ۳۶۰p هم بزار

  3. Hossein گفت:

    چه میکنه پورتلند.البته لیلارد هم معمولا از نظر امتیاز میترکونه اگه درج میکردی بهتر میشد
    دمتون گرم بهترین مرجع هستید

  4. آدرخش گفت:

    🙂
    غیر قابل پیش بینی بودنش فوق العاده اس. #TheGameWeLove

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *