گُران دراگیچ؛ برنده جایزه Most Improved Player فصل ۲۰۱۳-۱۴ لیگ ان بی ای

گُران دراگیچ؛ برنده جایزه Most Improved Player فصل 2013-14 لیگ ان بی ای

گُران دراگیچ از فینیکس که به تیمش برای افزایش ۲۳ عددی پیروزی های خود نسبت به فصل قبل کمک کرد و بیشترین امتیاز و درصد شوت های موفق دوران حرفه ای خود را به ثبت رساند، برنده جایزه Most Improved Player فصل ۲۰۱۳-۱۴ لیگ ان بی ای است. این جایزه سالانه به بازیکنی داده می شود که پیشرفت قابل توجهی نسبت به فصل قبل داشته باشد.
دراگیچ ۶۵ رای اول از مجموع ۱۲۶ رای اول نویسندگان و گزارشگران ورزشی را به دست آورد و توانست ۴۰۸ امتیاز از ۱۱۳۴ امتیاز ممکن را به دست آورد. لنس استیفنسن از ایندیانا با ۱۵۸ امتیاز و انتونی دیویس از نیواورلئانز پلیکانز با ۱۵۵ امتیاز در رده های بعدی رای گیری قرار گرفتند.
دراگیچ که با میانگین امتیاز ۹٫۵ فصل ۲۰۱۳-۱۴ را آغاز کرد، در این فصل متوسط امتیاز ۲۰٫۳ امتیاز، ۵٫۹ پاس منجر به گل و ۳٫۲ ریباند را به ثبت رساند تا تیمش رکورد ۴۸ برد و ۳۴ باخت را در این فصل از رقابت ها ثبت کند و با اختلاف ۱ بازی، بعد از ماوریکسی قرار گیرد که آخرین جایگاه پلی آف کنفرانس غرب را کسب کرد. این بازیکن با گل کردن ۵۰٫۵ درصد از شوت های خود، بهترین درصد شوت دوران حرفه ای خود را به دست آورد. او همچنین ۴۰٫۸ درصد از پرتاب های پنالتی خود را وارد سبد کرد. دراگیچ تنها بازیکن لیگ بود که حداقل ۵۰ درصد از مجموع شوت ها و ۴۰ درصد از شوت های سه امتیازی خود را به ثمر رساند. این بازیکن در ۷۵ بازی از ۷۶ مسابقه ای که در آنها حضور داشت به عنوان شروع کننده وارد زمین شد و با وجود غیبت طولانی مدت هم تیمی اش اریک بلدسو که تنها در ۴۳ بازی حاضر بود، به تیمش کمک کرد در رقابت برای صعود به پلی آف باقی بماند.

دانلود ویدئویی راجع به عملکرد دراگیچ در این فصل

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *