دامین لیلارد برنده مسابقه چالش مهارت های All-Star 2013

دامین لیلارد-مسابقه چالش مهارت های آل استار 2013

دامین لیلارد از تیم پورتلند تریل بلیزرس با قهرمانی در مسابقه چالش مهارت های All-Star 2013 نخستین بازیکن سال اولی NBA لقب گرفت که توانسته قهرمان این مسابقه شود.این بازیکن در مرحله فینال این مسابقه با اختلاف ۵٫۸ ثانیه جرو هالیدی از فیلادلفیا را شکست داد و ۱۰ امتیاز برای تیم کنفرانس غرب در مسابقات شنبه شب آل استار کسب کرد.
لیلارد راند فینال را با زمان ۲۹٫۸ ثانیه به اتمام رساند؛در حالی که هالیدی نتوانست زمانی بهتر از ۳۵٫۶ ثانیه به دست آورد.البته سه عضو تیم کنفرانس شرق در راند اول این مسابقه با ثبت مجموع زمان ۱ دقیقه و پنجاه ثانیه و ۰٫۹ ثانیه عملکرد بهتری نسبت به تیم غرب داشتند و توانستند ۳۰ امتیاز برای کنفرانس شرق کسب کنند.مجموع امتیازات در مسابقات شنبه شب آل استار قهرمان مسابقات این شب را مشخص می کند.
قهرمانی لیلارد در این مسابقه علاوه بر اضافه کردن ۱۰ امتیاز به تیم غرب،بورس تحصیلی ۲۵۰۰۰ دلاری را به یک نوجوان هیوستونی به نام Poppie Simmons اهدا کرد.

دانلود هایلایت این مسابقه

 

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. SaeedBryant گفت:

    دانلود مسابقه Taco Bell Skills Challenge با لینک مستقیم و رایگان:
    http://www.dlfyou.com/3194/nba.....02-16.html

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *