دانلود مسابقات حذفی بسکتبال ان‌بی‌ای به تاریخ ۲۴ آپریل ۲۰۱۳

دانلود مسابقات حذفی بسکتبال ان‌بی‌ای به تاریخ 24 آپریل 2013

تیم بسکتبال آتلانتا هاوکس با پیروزی خانگی برابر ایندیانا، رکورد خانگی خود در مقابل این تیم از دسامبر ۲۰۰۶ را به ۱۵ برد و ۲ باخت ارتقا داد. سه بازیکن استارتر ایندیانا در این دیدار وضعیت بدی از نظر درصد شوت های موفق داشتند. پاول جرج ۳ شوت از ۱۱ اقدام، روی هیبرت ۲ شوت از ۹ پرتاب و جرج هیل ۱ شوت از ۱۱ اقدام خود را وارد سبد کردند. به گزارش ESPN آینده فرانک وگل، سرمربی پیسرز برای ماندن در این تیم به نتایجی بستگی دارد که این مربی کسب می کند و در صورت کسب نتایج ضعیف امکان اخراج شدن او وجود دارد.
ممفیس گریزلیز در شبی که مایک کانلی ۵ امتیاز از مجموع ۲۰ امتیاز خود را در وقت اضافه کسب کرد، اکلاهما سیتی را از پیش رو برداشت. این بازیکن که برنده جایزه اخلاق این فصل NBA شده است، پیش از این مسابقه جایزه خود را دریافت کرد. بازیکنان ممفیس در این دیدار ۶۲ امتیاز خود را از منطقه paint کسب کردند؛ جایی که اکلاهما یکی از بهترین بلاک کننده های لیگ، سرج ایباکا را در اختیار دارد.
کریس پاول از کلیپرز با ایجاد مزاحمت برای استفن کری، مانع از آن شد که این بازیکن شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کند و بازی به سود کلیپرز خاتمه یافت. این در حالی بود که کری عقیده داشت داوران باید خطای پاول را اعلام می کردند. از ۲۵ دسامبر ۲۰۱۱ این اولین بار بود که کلیپرز، در خانه گلدن استیت به پیروزی می رسید.
برای دانلود مسابقات حذفی بسکتبال ان‌بی‌ای به تاریخ ۲۴ آپریل ۲۰۱۳ می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.
پسورد دانلود: www.basketball98.ir

مسابقه

رزولوشن

زبان

حجم

لینک اکسپرس لیچ

لینک داواس

هاوکس – پیسرز

۷۶۸ در ۴۳۲

انگلیسی

۱٫۱ گیگ

دانلود

دانلود

گریزلیز – تاندر

۷۶۸ در ۴۳۲

انگلیسی

۱٫۲۱ گیگ

دانلود

دانلود

واریورز – کلیپرز

۷۶۸ در ۴۳۲

انگلیسی

۱٫۱۳ گیگ

دانلود

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *