نتایج و هایلایت های NBA در سی ام دسامبر ۲۰۱۴

نتایج و هایلایت های NBA در سی ام دسامبر 2014

لیگ NBA در سی ام دسامبر ۲۰۱۴ با برگزاری ده مسابقه پیگیری شد. شکست کلیولند، شیکاگو و واشنگتن و پیروزی ممفیس، نیو اورلینز، لیکرز و پورتلند، از مهمترین نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال آتلانتا هاوکس با برتری مقابل کلیولند کاوالیرز، بیست و سومین پیروزی فصل خود را ثبت کرد. آتلانتا در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۱۰۱ حریف خود را مغلوب کرد. پاول میلسپ و جف تیگ از آتلانتا در این مسابقه به ترتیب ۲۶ و ۲۳ امتیاز کسب کردند. لبران جیمز از کاوالیرز به دلیل درد زانوی چپ در روز تولد سی سالگی‌اش نتوانست برای کلیولند بازی کند. آتلانتا هاوکس نیز ال هارفورد را به دلیل بیماری در اختیار نداشت. کوین لاو از کلیولند در این مسابقه تنها ۱ شوت از ۸ اقدام خود را وارد سبد کرد. این بازیکن در کوارتر سوم به دلیل گرفتگی عضلات پشت زمین مسابقه را ترک کرد و دیگر به میدان بازنگشت.

بروکلین نتز با پیروزی مقابل شیکاگو بولز در خانه‌ی این تیم، به هفت برد متوالی بولز پایان داد. بروک لوپز از نتز با کسب ۲۹ امتیاز، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را ثبت کرد. این بازیکن ۵ ریباند و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. تیم نتز در رقابت های این فصل تنها ۲ پیروزی مقابل تیم هایی با درصد پیروزی بالاتر از ۵۰ کسب کرده است. درک رز از بولز در این دیدار ۱۵ بار اقدام به شوت کرد که تنها در ۲ مورد موفق بود؛ رز این بازی را با کسب ۴ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به اتمام رساند.

کسب ۳۰ امتیاز توسط مایک کانلی به ممفیس گریزلیز کمک کرد تا سن آنتونیو اسپرز را از پیش رو بردارد. ممفیس در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۸۷، حریف خود را شکست داد. کانلی در این دیدار ۷ ریباند و ۶ پاس منجر به گل نیز به ثبت رساند. تونی پارکر و کوای لئونارد از اسپرز و زک رندولف از گریزلیز در این مسابقه غایب بودند.

طارق اونز از نیو اورلینز پلیکانز، ۸ امتیاز از مجموع ۲۴ امتیاز خود را در دو دقیقه پایانی بازی تیمش برابر فینیکس به ثبت رساند تا پلیکانز این مسابقه را پیروزی ۱۱۰ بر ۱۰۶ به پایان برساند. این نخستین پیروزی پلیکانز مقابل سانز پس از چهار شکست متوالی بود. اونز در این مسابقه ۸ ریباند و ۴ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. ثبت ۱۸ ریباند توسط انتونی دیویس که بیشترین ریباند این بازیکن در رقابت های این فصل بود، از دیگر نکات قابل توجه این بازی بود.

دالاس موریکس در امریکن ایرلاینز سنتر با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۸۷، واشنگتن ویزاردز را در هم کوبید. مونتی الیس از دالاس با ۲۰ امتیاز، یکی از شش بازیکن تیمش بود که امتیازات خود را دو رقمی کرد. باخت با اختلاف ۲۷ امتیاز، سنگین ترین شکست ویزاردز در رقابت های این فصل بود. با کسب این نتیجه، واشنگتن مسابقات ماه دسامبر را با ۱۲ برد و ۴ باخت به اتمام رساند که بهترین عملکرد ماهانه آنها از دسامبر ۲۰۰۶ است. راژان راندو از دالاس با ۵ پاس منجر به گلی که در این مسابقه به دست آورد، به مرز ۱۰۰۰ پاس منجر به گل در دوران حرفه ای خود در NBA رسید.

لس آنجلس لیکرز در شبی که کوبی برایانت بیست و یکمین تریپل دابل دوران حرفه ای خود را به ثبت رساند، با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۱۰۳، میزبان خود دنور ناگتز را شکست داد. برایانت در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. کوبی با تریپل دابلی که در این باز انجام داد، دومین بازیکن مسن فعال لیگ پس از تیم دانکن است که توانسته تریپل دابل کند. این بازیکن در این دیدار از مرز ۲۵۰۰۰ اقدام به شوت گذشت. طبق آمار، کریم عبد الجبار (۲۸۳۰۷) و کارل مالون (۲۶۲۱۰) تنها بازیکنان تاریخ لیگ هستند که شوت های بیشتری از برایانت داشته اند.

پورتلند تریل بلیزرس در مسابقه ای که یک وقت اضافه داشت، صدرنشین کنفرانس شرق را شکست داد. پورتلند در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۹۷، تورنتو رپتورز را مغلوب کرد. دیمین لیلارد از پورتلند با کسب ۲۶ امتیاز، ۲ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این دیدار کمک کرد. لامارکوس آلدریج نیز ۲۳ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل برای پورتلند به ثبت رساند.

نتایج و هایلایت های NBA در سی ام دسامبر ۲۰۱۴ را در زیر می بینید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
اورلاندو مجیک ۸۶ ۱۰۹ دیترویت پیستونز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۹ ۱۰۱ کلیولند کاوالیرز دانلود
شیکاگو بولز ۸۲ ۹۶ بروکلین نتز دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۵ ۸۷ سن آنتونیو اسپرز دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۱۱۰ ۱۰۶ فینیکس سانز دانلود
دالاس موریکس ۱۱۴ ۸۷ واشنگتن ویزاردز دانلود
دنور ناگتز ۱۰۳ ۱۱۱ لس آنجلس لیکرز دانلود
یوتا جاز ۱۰۰ ۹۴ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
پورتلند تریل بلیزرس ۱۰۲ ۹۷ تورنتو رپتورز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۲۶ ۸۶ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. اول از همه به طرفدارای بوستون و دالاس بویژه روندوی ها تبریک بگم بابت رکورد شکنی روندو جونمون و انشاالله خبر قهرمانیش بیاد کلی تو سایت بزن و برقص راه بندازیم حامد پهلانم میاریم سفارشی بخونه حالی به حولی…
    رز ۴ امتیاز آورد خخخخخ ببین کی ام وی پی مون بوده ای خدا دیگه ام وی پیش نکن!!!!
    جای نیویورک خالیه بدون شک مطمنن اگه بازی داشت میبخات اونم با اختلاف خدا تا!!!!

  2. الان طرفداری جیمز میگن بخاطر اینکه شیر موزمون نبود باختیم فقط فقط دنبال بهونن و پشت لبرون راه میفتن هرجا لبرون رفت شال و کلاه کنن برن همون جا اینم از طرفدارای بسکتبالیستمون تو ایران!!!

  3. زنده باد کوبی برو سراغ بعدی

  4. مجید گفت:

    مرسی کوبی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *