لیگ بسکتبال ان بی ای در بیست و هشتم دسامبر ۲۰۱۴

لیگ بسکتبال ان بی ای در بیست و هشتم دسامبر 2014

شکست کلیولند و پیروزی سن آنتونیو، دالاس و فینیکس، از مهمترین نتایج لیگ بسکتبال ان بی ای در بیست و هشتم دسامبر ۲۰۱۴ بود.

تیم بسکتبال دیترویت پیستونز با برتری مقابل کلیولند کاوالیرز، دومین پیروزی خود پس از کنار گذاشتن جاش اسمیت از ترکیبش را کسب کرد. پیستونز امروز در ایالت اوهایو میهمان کلیولند بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۸۰ حریف خود را مغلوب کند. دیترویت در بازه ای از کوارتر دوم ۱۸ امتیاز پی در پی کسب کرد و به کلیولند اجازه کسب امتیاز نداد. برندون جنینگز از پیستونز با ۲۵ امتیاز، یکی از ۶ بازیکن تیمش بود که ۱۰ امتیاز یا بیشتر به دست آورد. این بازیکن ۵ ریباند و ۶ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. بازیکنان پیستونز در این دیدار ۱۷ شوت از ۳۱ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. ۱۷ شوت سه امتیازی موفق، بیشترین تعداد شوت سه امتیازی است که بازیکنان پیستونز در تاریخ این باشگاه در یک مسابقه ثبت کرده اند. کایری ایروینگ به دلیل آسیب دیدگی برای دومین بازی متوالی نتوانست برای کلیولند به میدان رود.

سن آنتونیو اسپرز در AT&T سنتر میزبان هیوستون راکتس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۱۰۶ میهمان خود را پشت سر بگذارد. دنی گرین از اسپرز با ۲۴ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. برای راکتس نیز دوایت هاوارد ۲۴ امتیاز و ۱۷ ریباند کسب کرد.

دیرک نویتزکی از دالاس، ۱۰ امتیاز از مجموع ۳۰ امتیازی خود را در پنج دقیقه پایانی بازی برابر اکلاهما سیتی به ثبت رساند تا تیمش این بازی را با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۱۰۷ به سود خود خاتمه دهد. نویتزکی که با مصدومیت تایسون چندلر در پست سنتر بازی می کرد، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. اکلاهما سیتی تاندر در این بازی برای ششمین بار متوالی کوین دورنت را به دلیل آسیب دیدگی در ترکیب نداشت. راسل وستبروک از تاندر در این مسابقه ۱۸ امتیاز، ۹ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی به دست آورد. البته این بازیکن شب خوبی در شوت زنی نداشت و تنها ۶ شوت از ۲۳ اقدام خود را وارد سبد کرد.

فینیکس سانز با پیروزی مقابل لس آنجلس لیکرز، ششمین برد پی در پی خود را به دست آورد. سانز در این بازی خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۱۰۷، لیکرز را مغلوب کرد. اریک بلدسو از سانز در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۸ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد. کوبی برایانت از لیکرز که در سه بازی گذشته تیمش غایب بود، در این بازی به ترکیب بازگشت و در مدت ۳۲ دقیقه و ۱۲ ثانیه حضورش در زمین، ۱۰ امتیاز، ۸ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد.

نتایج لیگ بسکتبال ان بی ای در بیست و هشتم دسامبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کاوالیرز ۸۰ ۱۰۳ دیترویت پیستونز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۱۰ ۱۰۶ هیوستون راکتس دانلود
دالاس موریکس ۱۱۲ ۱۰۷ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
پورتلند تریل بلیزرس ۱۰۱ ۷۹ نیویورک نیکس دانلود
دنور ناگتز ۱۰۲ ۱۱۶ تورنتو رپتورز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۰۷ ۱۱۶ فینیکس سانز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    اخه چرا اینطوره کلیولند؟؟؟؟
    یه بازی میبره یه بازی میبازه. اه

  2. omid گفت:

    اقای mljb تیم کلیولند بعد یک ماه نتایجش اینجوریه! وقتی لبران رفت هیت ۳ ماه اول تیم مشکل داشت!! اما اون سالم رفتن فینال ..الان وضع کلیولند از اون هیت هم بدتره چون تو هیت همشون با تجربه بودن و زود با هم مچ شدن اما الان تو کلیولند اضافه شدن بازیکنایه جدید متل لبران و لاو و میلر و ماریون خودش ۳ ماه طول میکشه با هم مچ شن ..و اینکه کلیولند یه تیم خیلی جوونه..کایری .. ویترز .. تامسون اینا همه جونن پس فعلا صبر کن ..نترس.. 🙂 تیمی که KING رو داره با اینکه دیر و زود داره اما بدون سوخت سوز به فینال میره

  3. 1984 LeBron گفت:

    درسته شاه لبرون یه کاریش میکنه. 🙂

  4. sina گفت:

    فقط لبرون

  5. matin گفت:

    چرا نیویورک از هم پاشیده؟؟؟
    بارنیانی و مارتین و شامپرت هم بازی نمیکنن.خیلی بد شده برا کارملو

  6. matin گفت:

    چرا نیویورک از هم پاشیده

  7. بی صبرانه منتظرم ببینم کلیولند چیکار میکنه مطمنن قهرمان نمیشه اینو گفتم که خیالتون راحت باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *