نتایج لیگ ان بی ای در هشتم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج لیگ ان بی ای در هشتم ژانویه 2015

مسابقات لیگ ان بی ای در هشتم ژانویه ۲۰۱۵ با پیروزی تیم های شارلوت، هیوستون و پورتلند همراه بود.

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز با برتری مقابل تورنتو رپتورز، چهارمین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. شارلوت امروز میهمان تورنتو بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۹۵، این تیم را مغلوب کند. کمبا واکر از شارلوت با کسب ۲۹ امتیاز، ۷ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، ستاره تیمش در این مسابقه بود. واکر که در چهار پیروزی اخیر تیمش نقش اساسی داشته است، ۴ امتیاز پایانی شارلوت در این دیدار را نیز کسب کرد تا به برد تیمش کمک کند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

نیویورک نیکس با قبول شکست مقابل هیوستون راکتس، چهاردهمین باخت پی در پی خود را تجربه کرد. نیکس امروز در مدیسون اسکوئر گاردن میزبان راکتس بود که با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۱۲۰ مقابل حریف خود شکست خورد. ۱۴ باخت متوالی، بدترین رکورد باخت های متوالی تک فصله تاریخ باشگاه نیکس است. جیمز هاردن از راکتس که تنها در ۳ کوارتر این مسابقه بازی کرد، ۲۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. کارملو انتونی، آماری استادمایر و آندریا بارنیانی، به دلیل مصدومیت همچنان قادر نیستند برای نیکس بازی کنند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

پورتلند تریل بلیزرس در خانه پذیرای میامی هیت بود و موفق شد این بازی را با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۸۳ به سود خود خاتمه دهد. لامارکوس آلدریج از پورتلند در این دیدار ۲۴ امتیاز و ۱۲ ریباند به ثبت رساند. دوین وید از هیت نیز ۲۳ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل کسب کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. Joker گفت:

    کارملو فکر کنم نصف بازیو داشت افسوس میخورد و سر تکون میداد

  2. مجید گفت:

    وید عشقه

  3. sina گفت:

    احمد اقا چرا نتیجه همه ی بازی ها رو نزاشتی

  4. فقط از وید همین عشق بودنش موند!!!

  5. MOHAMMAD#11 گفت:

    بله وید یکی از بهترین هاست و من باورش دارم خیلی تعصب داره

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *