شکست تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در ۱۴ ژانویه ۲۰۱۵

شکست تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در 14 ژانویه 2015

لیگ بسکتبال چین در ۱۴ ژانویه ۲۰۱۴ با ثبت دو شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

در یکی از مسابقات امروز تیم بسکتبال جیانگسو تونگشی میهمان گواندونگ بود که با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۱۲۵ مغلوب میزبان خود شد. مهدی کامرانی در این دیدار ۱۷ امتیاز، ۲ ریباند، ۴ توپ ربایی و ۲ پاس منجر به گل، برای جیانگسو ثبت کرد. کامرانی ۷ شوت از ۱۸ اقدام خود در این دیدار را وارد سبد کرد.

چانگکینگ فلایینگ دراگن در خانه پذیرای جیلین بود. ارسلان کاظمی و هم تیمی هایش در چانگکینگ این بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۱۱۳ به حریف خود واگذار کردند تا هجدهمین شکست پی در پی خود را تجربه کنند. کاظمی در این بازی ۱۸ امتیاز، ۲۰ ریباند، ۲ بلاک شات، ۳ توپ ربایی و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. این بازیکن در شوت هایش در جریان بازی عملکرد خوبی داشت و ۸ شوت از ۱۱ اقدام خود را وارد سبد کرد اما در پرتاب های پنالتی موفق نبود و تنها ۲ پرتاب از ۹ پرتاب پنالتی خود را وارد سبد کرد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. اوووف خدا رو شکر گفتم تیم حامد باخت خدا رو شکر تیم حامد نبود حامد قهرمانی تو چنگشه…

  2. مجید گفت:

    اوه اوه ارسلان چقد زیاد ریباند میکنه

  3. cp3viii گفت:

    ادمین جان سطح لیگ چین پایینه یا حامد داره عالی کار میکنه؟

    • سطح لیگ چین از لیگ های مطرح اروپایی پایین تر هست.
      اما حامد امسال نسبت به فصل گذشته که برای سیچوان بازی می کرد، عملکرد خیلی بهتری داشته و یکی از دلایل اصلی که چینگدائو الان در رتبه سوم جدول قرار گرفته، حامد هست. علاوه بر اون حدادی تو بعضی از آمارها مثل ریباند و بلاک شات، جزو ۵ بازیکن برتر این لیگ هست.

  4. سطح لیگشون متوسطه مث ان بی ای هس اونجوریکه تو کشور خودمون دفاع میکنیم تو لیگ چین بازیکناشون دفاع نمیکنن بیشتر رو حمله و گل زدن تمرکز دارن دفاعاشون شله ولی اینم بدونیم که حامد الان تو اوجه خیلی خوب و قوی داره تیمشو بسوی قهرمانی هدایت میکنه فک کنم جز سه بازیکن برتر امتیاز آور و اولین ریباندرم باشه!!!

  5. Nima.76 گفت:

    هیچ راهی نیست که بتونیم هایلایت ها ی این بازیا رو ببینیم؟؟؟؟؟؟

  6. تو این سایت دنبالش نگرد که حالا حالا ها نمیاد از آدمین بپرس کدوم سایت میتونی ببینی…
    همین ماله ان بی ای رو ببین کیف کن گور بابای چینیا

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *