نتایج بازی های ان بی ای در چهاردهم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج بازی های ان بی ای در چهاردهم ژانویه 2015

لیگ ان بی ای در چهاردهم ژانویه ۲۰۱۵ با انجام ده مسابقه پیگیری شد. شکست راکتس، بولز و موریکس و پیروزی پلیکانز، واریورز و کلیپرز، از مهمترین نتایج امروز بود.

کسب ۳۲ امتیاز توسط ویکتور اولادیپو به اورلاندو مجیک کمک کرد تا هیوستون راکتس را از پیش رو بردارد. مجیک در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۲۰ بر ۱۱۳، حریف خود را شکست داد. اولادیپو در این دیدار، ۶ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز کسب کرد. این دومین بازی پی در پی بود که اولادیپو در آن حداقل ۳۰ امتیاز ثبت کرد. دوایت هاوارد از راکتس در برابر تیم سابقش ۲۳ امتیاز، ۸ ریباند و ۳ پاس منجر به گل ثبت کرد.

دیترویت پیستونز در خانه پذیرای نیو اورلینز پلیکانز بود که با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۱۰۵، مغلوب میهمان خود شد. انتونی دیویس از پلیکانز با ثبت ۲۷ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۴ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود.

ثبت ۳۲ امتیاز توسط درک رز نیز نتوانست مانع از شکست شیکاگو بولز برابر واشنگتن ویزاردز شود. بولز این مسابقه خانگی را با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۱۰۵ به ویزاردز واگذار کرد و دومین شکست خود مقابل ویزاردز در شش روز اخیر را تجربه کرد. هر ۵ بازیکن شروع کننده ویزاردز در این مسابقه از مرز ۱۰ امتیاز گذشتند. پاول پیرس با کسب ۲۲ امتیاز، ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. جواکیم نواح از بولز در پایان نیمه اول این مسابقه از ناحیه مچ پای راست مصدوم شد و علی رغم گرم کردن برای نیمه دوم، در این نیمه به میدان نیامد.

دنور ناگتز با برتری مقابل دالاس موریکس، تعداد پیروزی های متوالی خود را به عدد ۵ رساند. ناگتز که در این دیدار از حمایت تماشاچیانش بهره‌مند بود، با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۰۷، میهمان خود را شکست داد. تای لاوسن از ناگتز در این دیدار ۲۹ امتیاز، ۵ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل به دست آورد. ریک کارلایل، سرمربی موریکس در این دیدار به تایسون چندلر، دیرک نویتزکی و راژان راندو استراحت داد. جمیر نلسون، بازیکن سابق بوستون که به تازگی با نیت رابینسون معاوضه شده و به ناگتز پیوسته است، به دلیل مسائل مربوط به انتقال در این مسابقه به میدان نرفت.

هشتمین پیروزی متوالی گلدن استیت واریورز، برابر میامی هیت ثبت شد. واریورز در این مسابقه که در اوراکل آرنا برگزار شد با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۸۹، رقیب خود را مغلوب کرد. استفن کری از واریورز ۷ شوت از ۱۰ اقدام سه امتیازی خود در این دیدار را وارد سبد کرد و با کسب ۳۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت. دوین وید از هیت که در بازی قبلی برابر لس آنجلس کلیپرز مصدوم شده بود، در این مسابقه غایب بود.

لس آنجلس کلیپرز در پورتلند میهمان تریل بلیزرس بود و توانست این بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۹۴ به سود خود خاتمه داد. کریس پاول از کلیپرز در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. جمال کرافورد نیز با ۲۵ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن کلیپرز بود. برای پورتلند نیز لامارکوس آلدریج ۳۷ امتیاز و ۱۲ ریباند ثبت کرد.

نتایج بازی های ان بی ای در چهاردهم ژانویه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۹۳ ۹۸ سن آنتونیو اسپرز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۲۰ ۱۱۳ هیوستون راکتس دانلود
بروکلین نتز ۹۲ ۱۰۳ ممفیس گریزلیز دانلود
دیترویت پیستونز ۹۴ ۱۰۵ نیو اورلینز پلیکانز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۰۰ ۸۴ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
شیکاگو بولز ۹۹ ۱۰۵ واشنگتن ویزاردز دانلود
بوستون سلتیکس ۹۱ ۱۰۵ آتلانتا هاوکس دانلود
دنور ناگتز ۱۱۴ ۱۰۷ دالاس موریکس دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۰۴ ۸۹ میامی هیت دانلود
پورتلند تریل بلیزرس ۹۴ ۱۰۰ لس آنجلس کلیپرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. cp3viii گفت:

    ادمین نیت برگشته بوستون؟
    قرار دادش چه جوریه؟

    • بله، نیت رابینسون و جمیر نلسون با هم معاوضه شدن.
      همون قراردادی که با دنور بسته بود به بوستون منتقل شده. قراردادش آخر این فصل تموم میشه.

  2. بله اومده بوستون… فکر کنم بوستون ۲٫۱ میلیون هزینه کرده تا رابینسون فسخ قرارداد کنه

    بوستون که باخت بازم! 😀

  3. mlbj گفت:

    فردا رویایی کوبی و لبرون. بازیه قشنگی میشه.

  4. حیول انقد از نات رابینسون خوشم میاد خیلی باهاش حال میکنم واقعا دوست داشتنیه بیاد قدیما که تو بوستون بود خدا کنه پیراهنش تو تاریخ باشگاه بره که احتمالش کمه ولی عشقمه…

  5. لبرون هوا میده کوبی رو شایدم کوبی لبرونو له کنه!!!
    هوا یا له کدام یک؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *