نتایج لیگ NBA در بیست و دوم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج لیگ NBA در بیست و دوم ژانویه 2015

در چهار مسابقه لیگ NBA در بیست و دوم ژانویه ۲۰۱۵ تیم های بولز، جاز، سلتیکس و کلیپرز حریفان خود را مغلوب کردند.

تیم بسکتبال شیکاگو بولز با برتری ۱۰۴ بر ۸۱ مقابل سن آنتونیو اسپرز، پراختلاف ترین شکست شاگردان گِرِگ پاپویچ در این فصل از رقابت ها را رقم زد. بولز که ۶ بازی از ۸ مسابقه اخیر خود را به حریفان واگذار کرده بود، با پیروزی در این مسابقه خانگی، بیست و هشتمین برد فصل خود را به ثبت رساند. درک رز در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۲ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

گوردون هیوارد، ۱۳ امتیاز از مجموع ۲۴ امتیاز خود را در کوارتر چهارم مسابقه تیمش برابر میلواکی باکز ثبت کرد تا یوتا جاز این بازی را با برتری ۱۰۱ بر ۹۹ پایان دهد. هیوارد در این دیدار ۶ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. انس کانتر از جاز با ۲۳ امتیاز و ۱۶ ریباند، دیگر بازیکن شاخص تیمش در این مسابقه بود. بازیکنان باکز ۵ شوت آخر خود در لحظات پایانی این مسابقه را از دست دادند. دانته اکسام، انتخاب شماره ۵ درفت ۲۰۱۴، در این دیدار ۵ شوت از ۱۰ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۱۵ برای جاز امتیاز به اتمام رساند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

بوستون سلتیکس با سه امتیازی ثانیه پایانی اون ترنر، پورتلند تریل بلیزرس را از پیش رو برداشت. ترنر در ۱٫۹ ثانیه مانده به پایان بازی، پاس دریافتی از سالینجر را وارد سبد کرد تا تیمش با نتیجه‌ی ۹۰ بر ۸۹، تریل بلیزرس را در خانه این تیم مغلوب کند. ترنر در این مسابقه ۱۰ امتیاز، ۶ ریباند و ۸ پاس منجر به گل به دست آورد. امتیاز آورترین بازیکن سلتیکس در این دیدار اوری بردلی با ۱۸ امتیاز بود. این اولین بازی پورتلند پس از مصدومیت لامارکوس آلدریج بود؛ این بازیکن در بازی برابر ساکرامنتو کینگز از ناحیه نگشت شست چپ دچار آسیب دیدگی شد و ۶ تا ۸ هفته نمی تواند بازی کند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

لس آنجلس کلیپرز با برتری ۱۲۳ بر ۸۴ مقابل بروکلین نتز، پراختلاف ترین پیروزی تاریخ خود برابر این تیم را به ثبت رساند. بلیک گریفین در مدت ۲۵ دقیقه حضورش در این مسابقه، ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. کریس پاول با ثبت ۱۷ پاس منجر به گل، بیشترین اسیست خود در رقابت های این فصل را به ثبت رساند. بازیکنان کلیپرز، ۵۹ درصد از شوت های خود در این مسابقه را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. کارش عالیه کریس پاول
    همیشه گارد مورد علاقه من بوده

  2. علیرضا گفت:

    سلام ببخشید امکانش هست دانلود ال استار رو به طور کلی بزارید؟

  3. سینا میلواکی گفت:

    منم موافقم ادمین جان لطفا آل استار رو بصورت کامل برای دانلود بذارید

  4. Erfan گفت:

    آل استار پارسال رو که کامل گداشتید امسالم بزارید

  5. خدا رو شکر رنگ بردو دیدیم ما اونم برد لحظه آخری چه حالی میده بهبه دمه همه سلتیکسیا گرم روشنمون کردن مرسی♡♥
    تیممون داره کم کم بازسازی میشه همه خوبن همشون دارن پیشرفت میکنن همهشون تو یه سطح هستن و همین حس خیلی خوبی به من میده من از همشون راضیم (انگاری فقط منتظر بودن من ازشون را۱ی باشم خخخ) حس مثبتی به تیم دارم درسته تا دو سه فصل دیگه وضعیتمون عادی میمونه ولی مطمنم زودی میاد که تیممون میشه مدعی اصلی بسلامتی اون روز که ان بی ای دوباره احیا بشه…
    این هیوارد خیلی حیفشه داره از دست میره هیوارد پاشو برو یه تیم بزرگتر خودتو نشون بده استعدادات زیاده ماشاالله خوشگلم که هستی دیگه چه چیزی بهتر از خوشگلی!!

  6. MoNST3R گفت:

    جوونم شیکاگو بولز عجب بازی کردن,سن آنتونیو رو بدون جوکیم نواه خوردن ته موندشم فرستادن خونشون
    بعد این چندتا باخت اخیر برد خوبی تو خونه بود برای بهتر شدن روحیه شون خیلی نیاز بود

  7. بعضی تیما مث شیکاگو و کلیولند موتورشون دیزلیه دیر روشن میشن ولی خدا نکنه که روشن بشه دیگه هر چی موتورشونو انگولک کنی خاموش نمیشن مگر اینکه سوختشون تموم شه!!!هههه
    شیکاگو اگه همینطوری به برداش ادامه بده و داخل و خارج از خونه تیمارو آسفالت کنه و کنارشم کلیولند و واشنگتن هم تیمارو آبکش کنن کنارشونم آتلانتا داره غوغای میکنه و چراغ خاموش داره حرکت میکنه کنفرانس شرق داغ میشه تنورش!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *