بازیکنان شروع کننده مسابقه آل استار ۲۰۱۵ معرفی شدند

بازیکنان شروع کننده مسابقه آل استار 2015 معرفی شدند

ادامه روند صعودی استفن کری از گلدن استیت واریورز و کایل لوری از تورنتو رپتورز، سرخط نتایج نهایی رای گیری مسابقه آل استار ۲۰۱۵ بود. استفن کری با ۱۵۱۳۳۲۴ رای، لبران جیمز از کلیولند کاوالیرز (۱۴۷۰۴۸۳ رای) را پشت س گذاشت تا بازیکنی باشد که بیشترین رای را در رای گیری مسابقه آل استار ۲۰۱۵ به دست آورده است. کری در آخرین آپدیتی که از رای گیری مسابقه All Star 2015 منتشر شده بود، ۱۳۲۸۵ رای کمتر از جیمز داشت. کری که در مسابقه ستارگان سال گذشته نیز بازیکن شروع کننده بود، نخستین بازیکن واریورز پس از کریس مولین در فصل ۱۹۹۱-۹۲ است که در دو مسابقه آل استار متوالی استارتر خواهد بود.
کایل لوری (۸۰۵۲۹۰ رای) که در آخرین اپدیت منتشر شده بیشتر از ۱۰۰۰۰۰ رای از دوین وید عقب بود، در نتایج نهایی این بازیکن را پشت سر گذاشت. لوری به همراه جان وال (۸۸۶۳۶۸ رای) بازیکنان استارتر عقب زمین کنفرانس شرق خواهند بود. وال که دومین آل استار و نخستین آل استار خود به عنوان استارتر را تجربه خواهد کرد، اولین بازیکن ویزاردز پس از گیلبرت آرناز است که در سال ۲۰۰۷ استارتر بود. کایل لوری که نخستین حضور خود در مسابقه All-Star را تجربه می کند، پس از کریس باش که در سال ۲۰۰۸ شروع کننده بود، اولین بازیکن رپتورز است که در این مسابقه استارتر خواهد بود. از سال ۲۰۰۰، این اولین بار است که هر دو گارد استارتر کنفرانس شرق، نخستین تجربه استارتر بودن را پشت سر می گذارند. در آن سال الن ایورسن از سیکسرز و ادی جونز از شارلوت، گاردهای شروع کننده شرق بودند که هر دو برای اولین بار استارتر بودند.
لبران جیمز که در رای گیری سال گذشته بیشترین رای را به دست آورد، در دوازدهمین فصل حضورش در لیگ، یازدهمین استارتر بودن در مسابقه آل استار را تجربه خواهد کرد. در نتایج کلی رای گیری، پس از جیمز، انتونی دیویس با ۱۳۶۹۹۱۱ رای قرار دارد که بیشترین رای را در میان بازیکنان جلوی زمین کنفرانس غرب کسب کرده است. دیویس ۲۱ سال، جوانترین استارتر مسابقه امسال است. پنج بازیکن شروع کننده در مسابقه امسال، برای نخستین بار استارتر شده اند و همه ۱۰ بازیکن استارتر نیز از ۱۰ تیم مختلف هستند.
جیمز که در این ماه، جوانترین بازیکن تاریخ لیگ لقب گرفت که به ۲۴۰۰۰ امتیاز رسیده است، در کنار خود پاو گاسل از شیکاگو بولز (۹۷۴۱۷۷ رای) و کارملو انتونی (۶۴۷۰۰۵ رای) را به عنوان بازیکنان جلوی زمین کنفرانس شرق خواهد داشت. گاسل برای پنجمین بار و ملو برای نهمین بار در مسابقه آل استار حضور خواهند داشت. کارملو با میانگین ۲۱٫۱ امتیاز در مسابقات آل استار، چهارمین بازیکن برتر تاریخ این رویداد از نظر میانگین امتیاز است و دهمین بازیکنی است که با دو تیم متفاوت (ناگتز و نیکس)حداقل ۴ بار در آل استار حضور داشته است. (ویدئوی معرفی استارتر های شرق)

مارک گاسل، برادر پاو گاسل، به عنوان یکی از استارترهای کنفرانس غرب انتخاب شده است تا برای اولین بار در تاریخ، دو برادر در یک مسابقه آل استار شروع کننده باشند. گاسل ها پس از تام و دیک ون آرسدل در سال ۱۹۷۰ و ۱۹۷۱، نخستین برادرانی هستند که با هم در یک مسابقه آل استار حضور خواهند داشت.
استفن کری که این ماه در ۳۶۹امین بازی خود به رکورد ۱۰۰۰ شوت سه امتیازی رسید و سریع تر از هر بازیکن دیگری در تاریخ لیگ به این رکورد دست یافت، در کنار خود کوبی برایانت از لیکرز (۱۱۵۲۴۰۲ رای) را خواهد داشت که برای هفدهمین بار برای حضور در آل استار انتخاب شده است که از این نظر پس از کریم عبد الجبار (۱۹ بار) در رده دوم قرار دارد. برایانت که در ماه دسامبر مایکل جردن را پشت سر گذاشت و به رده سوم امتیاز آورترین بازیکنان تاریخ لیگ رسید، با ۲۸۰ امتیازی که در مسابقات آل استار به دست آورده، امتیاز آورترین بازیکن تاریخ این رویداد است.
علاوه بر دیویس و مارک گاسل (۷۹۵۱۲۱ رای)، بلیک گریفین از کلیپرز (۷۰۰۶۱۵ رای) نیز جزو بازیکنان جلوی زمین غرب خواهد بود. گریفین تنها بازیکنی است که در این فصل از رقابت ها حداقل میانگین ۲۳ امتیاز، ۷٫۵ ریباند و ۵ پاس منجر به گل را ثبت کرده است و پنجمین حضور متوالی خود در مسابقه ال استار را تجربه خواهد کرد. انتونی دیویس که برای دومین بار پی در پی در این مسابقه حضور خواهد داشت، با میانگین ۲٫۹۵ بلاک، بهترین بلاک کننده لیگ است و از نظر میانگین امتیاز (۲۴٫۳)، ریباند (۱۰٫۴) و درصد شوت (۵۶٫۳)، در میان ۱۰ بازیکن برتر فصل قرار دارد. مارک گاسل که با میانگین ۱۹٫۳ امتیاز، بهترین متوسط امتیاز دوراه حرفه ای خود را ثبت کرده است (حدود ۵ امتیاز بیشتر از فصل قبل)، برای دومین بار در این مسابقه شرکت می کند. (ویدئوی معرفی استارترهای غرب)

بازیکنان ذخیره مسابقه آل استار توسط ۳۰ سرمربی تیم های NBA انتخاب خواهند شد. هر سرمربی باید به هفت بازیکن در کنفرانس خود رای دهد: ۲ گارد، ۳ بازیکن جلوی زمین و ۲ بازیکن بدون در نظر گرفتن پست. مربیان حق ندارند به بازیکنان تیم خود رای دهند. بازیکنان ذخیره روز ۲۹ ژانویه معرفی خواهند شد. پس از انتخاب بازیکنان ذخیره، چنانچه بازیکنی نتواند در این رویداد شرکت کند، جایگزین او توسط کمیسیونر NBA، آدام سیلور، انتخاب خواهد شد.

می توانید ده حرکت برتر بازیکنان استارتر مسابقه آل استار ۲۰۱۵ تا به اینجای فصل را از لینک های زیر دانلود کنید:

کنفرانس شرق: کایل لوریجان واللبران جیمزکارملو انتونیپاو گاسل
کنفرانس غرب: استفن کریکوبی برایانتبلیک گریفینانتونی دیویسمارک گاسل

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۵ پاسخ

  1. واقعا دور از انتظار بود
    وال و لوری
    بار دیگه مشخص شد که رای مردم احساسی نبوده و روی آمار رای دادن
    وید نیست. لاو نیست. دورانت نیست
    البته پارسال در مورد کوبی نمیدونم چی شد که با وجود مصدومیت کلی بازم استارتر شد. محبوبیت چیز عجیبیه

  2. jwall گفت:

    انتخاب جان وال _ مارک گسل _ لبران جیمز _ استفن کری و انتونی دیویس به درستی ولی به نظر من باید به جای کوبی ، جیمز هاردن انتخاب میشد و به جای لوری ، هم وید انتخاب میشد به جای پاو گسل هم باید کوین لاو انتخاب میشد

  3. Erfan گفت:

    آقا بازی های آل استار کی شروع میشه ؟؟؟

  4. راستی مایکل بیزلی ام وی پی آل استار چین شده با ۵۹ امتیاز و ۱۱ ریباند
    رکورد امتیاز آل استار چین رو شکسته.بیزلی برای تیم جنوب بازی کرد و تونستن ۱۴۲ بر ۱۲۳ تیم شمال رو شکست بدن
    بیزلی هم اکنون در تیم شانگهای شارکز بازی میکنه
    ………….
    لامارکوس آلریج بدلیل مصدومیت ۶ الی ۸ هفته از میادین دور خواهد بود
    ………….
    آدیداس کمپانی ورزشی اسپانسر جان وال از کفش اختصاصی این بازیکن برای مسابقات آل استار رونمایی کرد

  5. Edr!s گفت:

    جای کایریی و راسل و جیمز هاردن و هاوارد و کمبا والکر و وید و راجان خیلی خالیه

  6. jwall گفت:

    Edr!s یه دفعه همه رو می گفتی دیگه

  7. سینا میلواکی گفت:

    آقا مرسی بابت مطلب خوبت.ویدیوهات هم عالی بود.فقط باید گفت جای هاردن خالی

  8. آذرخش گفت:

    فکر می کنم در عمل هم هاردن به جای کوبی بازی کنه

  9. sina گفت:

    ممنون از مطالب خوبت احمد جان

  10. sepehr گفت:

    شمـــا ها هاردن رو با کوبــی مقایــسه میکنید؟؟

  11. MoNST3R گفت:

    بازی جالبی میشه,درسته جای خیلی ها اسما خالیه
    ولی کاملا مشخصه هرکی خیلی خوب کار کرده به چشم اومده و رای آورده البته طرفدارای کوبی برایانت هستن و دیگه …

  12. MoNST3R گفت:

    محمد ارباب مرسی بابت اخبار,حال دادی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *