بازیکنان ذخیره آل استار ۲۰۱۴ معرفی شدند

بازیکنان ذخیره آل استار 2014 معرفی شدند

دیرک نویتزکی از دالاس و کریس باش از میامی هیت، در راس ۱۴ بازیکنانی هستند که توسط مربیان NBA، به عنوان بازیکنان ذخیره آل استار ۲۰۱۴ انتخاب شدند. نویتزکی دوازدهمین آل استار خود را تجربه خواهد کرد که او را هم ردیف نه بازیکن دیگر، در رده ششم بازیکنانی قرار می دهد که بیشترین حضور در مسابقه آل استار را تجربه کرده اند. کریس باش نیز در یازدهمین فصل حضورش در لیگ، برای نهمین بار در مسابقه All-Star حضور خواهد داشت.
دمار دروزان از رپتورز، پاول میلساپ از هاوکس و جان وال از ویزاردز، سه بازیکنی هستند که برای اولین بار در مسابقه آل استار شرکت می کنند و در ترکیب تیم شرق حاضر خواهند بود. جو جانسون از بروکلین نتز برای هفتمین بار در این رویداد حاضر خواهد بود و روی هیبرت از ایندیانا و جواکیم نواه از بولز، برای دومین بار در این مسابقه به میدان می روند. (دانلود ویدئوی معرفی بازیکنان ذخیره شرق)
در تیم غرب نیز علاوه بر نویتزکی، لامارکوس آلدریج از پورتلند، جیمز هاردن از هیوستون، دوایت هاوارد از راکتس، دیمین لیلارد از پورتلند، تونی پارکر از سن آنتونیو و کریس پاول از کلیپرز، حضور خواهند داشت. این هشتمین بار خواهد بود که دوایت هاوارد در این مسابقه دست به توپ می شود. هم تیمی او، جیمز هاردن نیز برای دومین سال متوالی جواز حضور در این دیدار را کسب کرده است. کریس پاول و تونی پارکر به ترتیب هفتمین و ششمین حضور خود در این مسابقه را تجربه می کنند. لامارکوس آلدریج برای سومین بار در این مسابقه حاضر خواهد بود؛ در حالی که هم تیمی اش، دیمین لیلارد تنها بازیکن غرب است که برای اولین بار در این مسابقه شرکت می کند. (دانلود ویدئوی معرفی بازیکنان ذخیره غرب)
در صورتی که بازیکنی نتواند به دلایلی مانند مصدومیت در این مسابقه حضور یابد، کمیسر NBA جایگزین او را انتخاب خواهد کرد. اگر بازیکن مصدوم از بازیکنان شروع کننده باشد جایگزین او در ترکیب استارتر، توسط سرمربی تیم انتخاب خواهد شد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    جیمز هاردن از هیوستون، دوایت هاوارد از راکتس؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *