نتایج لیگ بسکتبال NBA در ۳۰ ژانویه ۲۰۱۴

نتایج لیگ بسکتبال NBA در 30 ژانویه 2014

مسابقات لیگ بسکتبال NBA در ۳۰ ژانویه ۲۰۱۴، با شکست ایندیانا و کلیپرز و پیروزی نیویورک همراه بود.
در یکی از سه مسابقه‌ی امروز لیگ NBA، فینیکس سانز با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۴، میزبان خود ایندیانا پیسرز را مغلوب کرد. گران دراگیچ از سانز در این دیدار ۲۸ امتیاز، ۳ ریباند و ۷ پاس منجر به گل کسب کرد تا بیست و هشتمین برد فصل تیمش، مقابل یکی از بهترین تیم های دفاعی لیگ به دست آید. (دانلود هایلایت های مسابقه)
نیویورک نیکس در سالن مدیسون اسکوئر گاردن، با نتیجه ۱۱۷ بر ۸۶ کلیولند کاوالیرز را در هم کوبید. کارملو انتونی از نیکس با ۲۹ امتیازی که در این دیدار به دست آورد، به عنوان پنجاهمین بازیکن تاریخ لیگ، به مرز ۱۹۰۰۰ امتیاز رسید. کارملو در این دیدار ۵ ریباند نیز کسب کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)
در آخرین مسابقه امروز تیم های واریورز و کلیپرز در اوراکل آرنای گلدن استیت به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱۱۱ بر ۹۲ به سود گلدن استیت پایان یافت. دیوید لی از گلدن استیت در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. عنوان امتیاز آورترین بازیکن زمین نیز به بلیک گریفین رسید که توانست ۲۷ امتیاز برای کلیپرز ثبت کند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *