بازیکنان استارتر آل استار ۲۰۱۴ معرفی شدند

بازیکنان استارتر آل استار 2014 معرفی شدند

پس از پایان رای گیری آل استار در روز ۲۰ ژانویه، بازیکنان استارتر آل استار ۲۰۱۴ دیشب در برنامه‌ی اختصاصی شبکه TNT معرفی شدند.
استفن کری، کوین لاو، پاول جرج و کایری ایروینگ، ۴ بازیکنی خواهند بود که در روز ۱۶ فوریه، برای اولین بار در مسابقه آل استار به عنوان استارتر بازی خواهند کرد.
کوبی برایانت که پیش از این از طرفدارانش خواسته بود در رای گیری آل استار به بازیکنان جوان تر رای دهند، برای شانزدهمین بار برای شرکت در این رویداد انتخاب شد که از این نظر دومین بازیکن رکورد دار تاریخ لیگ است.
کری که احتمالا بزرگترین غایب در ترکیب شروع کننده فصل گذشته بود، به همراه برایانت به عنوان بازیکن عقب زمین کنفرانس غرب انتخاب شده است. کوین لاو که در روزهای پایانی رای گیری، دورایت هاوارد را پشت سر گذاشت، به همراه کوین دورنت از اکلاهما و بلیک گریفین از کلیپرز، بازیکنان جلوی زمین کنفرانس غرب خواهند بود.
نکته جالب اینکه ۴ بازیکنی که برای اولین بار به عنوان بازیکن شروع کننده در این مسابقه به میدان می روند، ۲۵ ساله یا جوان ترند. استفن کری، زمانی که پدرش، دل کری، در مسابقه ۳ امتیازی آل استار رقابت می کرد، در این رویداد حضور داشت و حالا خودش باید در مسابقه آل استار ۲۰۱۴ حضور پیدا کند.
لبرون جیمز از میامی هیت با ۱٫۴ میلیون رای، بیشترین آرا را در رای گیری به دست آورد و به همراه هم تیمی اش، دوین وید، در مسابقه حاضر خواهد بود. پاول جرج که ایندیانا را برای ثبت بهترین رکورد لیگ رهبری کرده است و کارملو انتونی از نیکس، به همراه لبرون در جلوی زمین تیم کنفرانس شرق جای خواهند داشت. کایری ایروینگ از کاوالیرز نیز در کنار وید، به عنوان بازیکنان عقب زمین کار خود را آغاز خواهند کرد.
برایانت که به خاطر مصدومیت ها در این فصل از رقابت ها تنها ۶ بازی انجام داده است، حداقل تا اوایل ماه آینده نمی تواند بازی کند. او اخیرا گفته بود امیدوار است طرفداران به او رای ندهند و به جای او به بازیکنان جوانی که شایسته تر هستند رای دهند.
با این وجود، هواداران دوباره او را انتخاب کردند. کریم عبدالجبار با ۱۹ بار حضور در مسابقه آل استار، تنها بازیکنی است که All-Star های بیشتری نسبت به برایانت تجربه کرده است.
استفن کری که در سال گذشته امتیاز آورترین بازیکن در زمان مسابقه آل استار بود، در ترکیب اصلی آن مسابقه قرار نداشت. این بازیکن پس از آنکه سومین بازخورد از نتایج رای گیری امسال اعلام شد، کریس پاول از کلیپرز را پشت سر گذاشته بود. او در روزهای پایانی رای گیری کوبی برایانت را نیز پشت سر گذاشت و بیش از ۱ میلیون رای به دست آورد تا اولین نماینده گلدن استیت در ترکیب شروع کننده آل استار از سال ۱۹۸۵ باشد.
کوین لاو نیز تنها حدود ۸۰۰۰ رای بیشتر از دوایت هاوارد به دست آورد تا اولین استارتر آل استار مینسوتا تیمبرولوز پس از سال ۲۰۰۷ باشد. در سال ۲۰۰۷، کوین گارنت از مینسوتا در ترکیب بازیکنان شروع کننده قرار داشت.
ایندیانا پیسرز پس از حضور جرمین اونیل در ترکیب آل استار، دیگر نماینده ای در این رویداد نداشت. اما امسال پاول جرج می تواند در این رویداد تحت هدایت مربی خود به میدان برود؛ فرانک وگل عنوان مربی کنفرانس شرق در آل استار ۲۰۱۴ را کسب کرده است.
بازیکنان ذخیره پنجشنبه هفته آینده معرفی خواهند شد. این بازیکنان توسط رای مربیان لیگ انتخاب می شوند که باید دو بازیکن گارد، ۳ بازیکن جلوی زمین و ۲ بازیکن بدون در نظر گرفتن پست، انتخاب کنند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    خیلی ممنون از پستت
    تاریخ آل استار دقیقن کی هست؟

    • admin گفت:

      دوست عزیز تو متن خبر نوشته شده. ۱۶فوریه ۲۰۱۴ که میشه بامداد ۲۸ بهمن ۱۳۹۲

      • علیرضا گفت:

        آخ انقد فکرم مشغوله اصن ندیدمش D:
        راستی لبرون شرکت نمیکنه تو مسابقه دانک؟یا هنوز خبری درخصوص این موضوع درج نشده؟

  2. رضا گفت:

    لبران هم تعداد ال استاراش دو رقمی شد

  3. MeloO گفت:

    PG ♥ Melo ♥

  4. ARDALAN گفت:

    بابا ساکت شین انقدر لبرون لبرون نکونین دنیا وقط کارملو

  5. میلاد گفت:

    فقط کوبی

  6. میلاد گفت:

    دانک زن فقط کوبی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *