رقابت نزدیک لبرون جیمز و کوین دورانت در رای گیری آل استار ۲۰۱۴

رقابت نزدیک لبرون جیمز و کوین دورانت در رای گیری آل استار 2014

آمار منتشر شده از سوی NBA نشان می دهد تا به این لحظه از رای گیری آل استار ۲۰۱۴، لبرون جیمز از میامی هیت و پاول جرج از ایندیانا پیسرز در کنفرانس شرق و کوین دورانت از اکلاهما سیتی و کوبی برایانت از لیکرز در کنفرانس غرب، صدرنشینان رای گیری هستند. لبروت جیمز؛ برنده جایزه MVP فصل عادی و فینال فصل گذشته، با ۶۰۹۳۳۶ رای بالاتر از کوین دورانت با ۶۰۷۴۰۷ رای قرار دارد.
در کنفرانس شرق پس از جیمز، پاول جرج با ۴۸۹۳۳۵ رای و کارملو انتونی از نیویورک با ۴۲۴۲۱۱ رای، بازیکنان جلوی زمین هستند که تا به اینجا بیشترین رای را به دست آورده اند.دوین وید از میامی هیت با ۳۹۶۲۷۹ رای بازیکنی است که بیشترین رای را در میان بازیکنان عقب زمین کسب کرده است و توسط کایری ایروینگ از کاوالیرز که تا به حال ۳۶۵۷۱۲ رای کسب کرده است، تعقیب می شود.
در کنفرانس غرب، کوین دورانت که امتیاز آورترین بازیکن لیگ تا به امروز است، در کنار خود دوایت هاوارد از هیوستون راکتس با ۲۹۵۱۲۰ رای و بلیک گریفین از کلیپرز با ۲۹۲۹۲۵ رای را می بینید؛ این سه نفر صدرنشینان جلوی زمین کنفرانس غرب در رای گیری هستند. کوبی برایانت از لیکرز با ۵۰۱۲۱۵ رای و کریس پاول از کلیپرز با ۳۹۳۳۱۳ رای، بازیکنان عقب زمین کنفرانس غرب را تشکیل می دهند.
امسال نیز همانند سال گذشته امکان رای دادن به بازیکنان مورد نظر از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر وجود دارد؛ ضمن اینکه قابلیت رای دادن از طریق اینستاگرام نیز اضافه شده است. برای رای دادن از طریق اینستاگرام می توانید عکس خودتان، به همراه نام و نام خانوادگی بازیکن و هشتگ NBABallot را در اینستاگرام پست کنید. امکان انتخاب ۱۰ بازیکن در هر روز وجود دارد. برای رای دادن از طریق توییتر نیز شرایط به همین صورت است؛ با این تفاوت که نیازی به عکس نیست.
برای رای دادن از طریق فیس بوک هم می توانید رای تان را در قسمت کامنت های صفحه رسمی NBA، صفحه رسمی تیم مورد نظر یا صفحه آل استار NBA، با استفاده از نام و نام خانوادگی بازیکن مورد نظر و هشتگ NBABallot اعلام کنید.
امکان شرکت در رای گیری از طریق اپلیکیشن های رسمی NBA برای اندروید و آی او اس نیز وجود دارد.
اما شاید ساده ترین راه مراجعه به این صفحه و انتخاب بازیکنان مورد نظرتان باشد. قبل از دادن رای باید وارد سایت NBA شوید و اگر اکانتی در سایت ندارید، ثبت نام کنید.
رای گیری All-Star 2014 روز ۲۰ ژانویه ۲۰۱۴ پایان می یابد و بازیکنان شروع کننده روز ۲۳ ژانویه در برنامه زنده شبکه TNT معرفی می شوند.
برای دیدن آمار و ارقام کامل بازیکنان تا به این لحظه از رای گیری آل-استار ۲۰۱۴، به این صفحه از NBA.com مراجعه کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *