نتایج لیگ برتر بسکتبال ایران در سوم بهمن ۹۲

نتایج لیگ برتر بسکتبال ایران در سوم بهمن 92

هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال ایران، امروز، سوم بهمن ۹۲ برگزار شد و در مهمترین بازی ها، تیم های بسکتبال دانشگاه آزاد، فولاد ماهان و مهرام تهران حریفان خود را مغلوب کردند.
در یکی از مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال، تیم فولاد هفت الماس قزوین در سالن بابایی میزبان دانشگاه آزاد بود. بازیکنان هفت الماس این بازی را با قدرت آغاز کردند و کوارتر اول را با نتیجه ۱۸ بر ۸ به سود خود پایان دادند. اما کوارترهای بعدی را به حریف واگذار کردند تا در پایان با نتیجه ۵۷ بر ۷۲ مغلوب میهمان خود شوند. محمد جمشیدی از دانشگاه آزاد با کسب ۱۷ امتیاز، پرامتیازترین بازیکن این میدان بود. این بازیکن ۳ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۱ پاس منجر به گل نیز در برگه امتیازات ثبت کرد.
همیاری زنجان در خانه میزبان فولاد ماهان بود که در پایان با نتیجه ۶۳ بر ۶۸ مغلوب حریف شد. بازیکنان فولاد کوارتر نخست این دیدار را به نتیجه ۳۴ بر ۱۰ به سود خود به پایان رساندند تا جبران نتیجه را برای تیم زنجانی دشوار کنند. تلاش همیاری زنجان گرچه منجر به برتری آنها در کوارترهای بعدی شد اما نتوانست نتیجه پایانی بازی را به نفع آنها تغییر دهد. محمد رضا اکبری از فولاد با کسب ۱۳ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، تاثر گذارترین بازیکن تیمش در این دیدار بود. برای همیاری زنجان نیز سامان ویسی، ۱۷ امتیاز کسب کرد.
حساس ترین بازی این هفته که به میزبانی اصفهانی ها برگزار می شد، با شکست آنها همراه بود. ذوب آهن اصفهان در خانه با نتیجه ۷۱ بر ۷۹ مغلوب مهرام تهران شد و با توجه به پیروزی ماهان، فاصله این دو تیم اصفهانی در جدول رده بندی به ۲ امتیاز کاهش یافت. ذوب آهن هم اکنون با ۲۹ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و فولاد با ۲۷ امتیاز، پنجم است.
نتایج لیگ برتر بسکتبال ایران در سوم بهمن ۹۲ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

نیروی زمینی تهران

۷۴-۵۱

صنایع پتروشیمی ماهشهر

پتروشیمی بندر امام

۵۲-۱۰۱

استقلال زرین قشم

هفت الماس قزوین

۷۲-۵۷

دانشگاه آزاد تهران

همیاری زنجان

۶۸-۶۳

فولاد ماهان سپاهان

ذوب آهن اصفهان

۷۹-۷۱

مهرام تهران

افرا خلیج فارس

۷۳-۷۱

شهرداری گرگان

هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال، دوشنبه هفته آینده، ۷ بهمن، برگزار می شود. برنامه هفته آینده رقابت ها را در زیر می بینید.

میزبان

ساعت برگزاری

مهمان

فولاد ماهان سپاهان

۱۵

هفت الماس قزوین

مهرام تهران

۱۵:۲۰

افرا خلیج فارس

صنایع پتروشیمی ماهشهر

۱۶

پتروشیمی بندر امام

شهرداری گرگان

۱۶

نیروی زمینی تهران

ذوب آهن اصفهان

۱۷

همیاری زنجان

دانشگاه آزاد تهران

۱۷:۲۰

استقلال زرین قشم

منبع عکس: باشگاه خبرنگاران

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *