نتایج رقابت های NBA در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۴

نتایج رقابت های NBA در 22 ژانویه 2014

رقابت های NBA در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۴ با برگزاری ۱۰ مسابقه پیگیری شد. در مهمترین بازی های امروز، تیم های کلیپرز، دالاس، نیکس و پیسرز مقابل حریفان شکست خوردند و اکلاهما سیتی یه پیروزی ارزشمندِ خارج از خانه کسب کرد.
پانزدهمین شکست فصل کلیپرز، مقابل شارلوت بابکتز و در خانه این تیم رقم خورد. شارلوت این مسابقه را با نتیجه ۹۵ بر ۹۱ به سود خود به اتمام رساند. آل جفرسون از بابکتز با کسب ۲۴ امتیاز، پرامتیازترین بازیکن این دیدار بود. این بازیکن در این مسابقه ۱۰ ریباند نیز به ثبت رساند.
تورنتو رپتورز با درخشش دمار دروزان، موفق شد با نتیجه ۹۳ بر ۸۵، میهمان خود، دالاس متوریکس را مغلوب کند. دروزان با کسب ۴۰ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را به ثبت رساند. این بازیکن ۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. وینس کارتر در این دیدار، بار دیگر در برابر تیم سابق خود به میدان رفت.
نیویورک نیکس با قبول شکست خانگی مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز، پنجمین شکست متوالی را تجربه کرد. نیکس در این بازی با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۱۰ مغلوب حریف شد. اوین ترنر از سیکسرز در این مسابقه، ۳۴ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد.
اکلاهما سیتی تاندر در خانه‌ی سن انتونیو اسپرز، با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۵ این تیم را مغلوب کرد تا خود را به صدر جدول کنفرانس غرب برساند. کوین دورانت از اکلاهما در این بازی نیز همچون چند مسابقه گذشته، نمایش خیره کننده ای داشت و با کسب ۳۶ امتیاز، ۷ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، از عوامل پیروزی تیمش در این دیدار بود. کاوای لئونارد از اسپرز در این دیدار، از ناحیه انگشت دست راست، دچار شکستگی شد.
فینیکس سانز در US Airways Center میزبان ایندیانا پیسرز بود که موفق شد با نتیجه ۱۲۴ بر ۱۰۰، حریف را در هم بکوبد. ۶ بازیکن سانز در این مسابقه امتیازات دو رقمی کسب کردند.
نتایج رقابت های NBA در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۹۱-۹۵

لس آنجلس کلیپرز

دانلود لینک کمکی

کلیولند کاوالیرز

۹۸-۸۷

شیکاگو بولز

دانلود لینک کمکی

اورلاندو مجیک

۱۱۲-۱۰۹

آتلانتا هاوکس

دانلود لینک کمکی

تورنتو رپتورز

۸۵-۹۳

دالاس ماوریکس

دانلود لینک کمکی

واشنگتن ویزاردز

۱۱۳-۱۱۱

بوستون سلتیکس

دانلود لینک کمکی

نیویورک نیکس

۱۱۰-۱۰۶

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود لینک کمکی

هیوستون راکتز

۹۸-۱۱۹

ساکرامنتو کینگز

دانلود لینک کمکی

میلواکی باکز

۱۰۱-۱۰۴

دیترویت پیستونز

دانلود لینک کمکی

سن آنتونیو اسپورز

۱۱۱-۱۰۵

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود لینک کمکی

فینیکس سانز

۱۰۰-۱۲۴

ایندیانا پیسرز

دانلود لینک کمکی

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    بازی ها Okc این روز ها دیدنیه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *