نتایج رقابت های ان بی ای در ۱۱ ژانویه ۲۰۱۴

نتایج رقابت های ان بی ای در 11 ژانویه 2014

رقابت های ان بی ای در ۱۱ ژانویه ۲۰۱۴ با انجام ۹ بازی پیگیری شد و در مهمترین مسابقات، تیم های تورنتو، دیترویت، دالاس و پورتلند، حریفان خود را مغلوب کردند.
تورنتو رپتورز با پیروزی ۹۶ بر ۸۰ مقابل بروکلین نتز، به ۵ برد متوالی این تیم پایان داد. در این مسابقه که در حضور ۱۹۸۰۰ تماشاچی سالن کانادا سنتر برگزار شد، دمار دروزان از رپتورز با کسب ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، بهترین بازیکن میدان بود. نکته جالب در این مسابقه، اعلام شدن ترکیب استارتر تیم رپتورز توسط درک؛ رپر کانادایی بود.
دیترویت پیستونز در خانه با نتیجه نزدیک ۱۱۰ بر ۱۰۸ فینیکس سانز را مغلوب کرد. جاش اسمیت از پیستونز در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۵ پاس منجر به گل کسب کرد. امتیاز پیروزی بخش پیستونز نیز در ۱٫۲ ثانیه مانده به پایان بازی توسط اسمیت کسب شد. برندون جینینگز از پیستونز ۱۶ پاس منجر به گل از ۱۸ اسیست خود را در نیمه اول این مسابقه کسب کرد تا رکورد بیشترین پاس منجر به گل تاریخ باشگاه پیستونز در یک نیمه از بازی را تکرار کند؛ ایزیاه تامس در ۱۳ فوریه ۱۹۸۵، این رکورد را به جا گذاشته بود.
دالاس ماوریکس در شب درخشش دیرک نویتسکی، با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۷، میهمان خود نیو اورلئانز پلیکانز را مغلوب کرد. نویتسکی ۳۵ ساله در این مسابقه ۴۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. تلاش های انتونی دیویس و کسب ۲۸ امتیاز و ۱۴ ریباند توسط این بازیکن، نتوانست نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد.
در آخرین مسابقه امروز نیز، پورتلند تریل بلیزرس در مُدا سنتر، با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۴ بوستون سلتیکس را شکست داد. لامارکوس آلدریج از پورتلند با ۲۱ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۴ پاس منجر به گل، از بازیکنان تاثیر گذار تیمش در این دیدار بود.
نتایج رقابت های ان بی ای در ۱۱ ژانویه ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

تورنتو رپتورز

۸۰-۹۶

بروکلین نتز

دانلود لینک کمکی

واشنگتن ویزاردز

۱۱۴-۱۰۷

هیوستون راکتز

دانلود لینک کمکی

دیترویت پیستونز

۱۰۸-۱۱۰

فینیکس سانز

دانلود لینک کمکی

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۰۲-۹۲

نیویورک نیکس

دانلود لینک کمکی

شیکاگو بولز

۹۷-۱۰۳

شارلوت بابکتز

دانلود لینک کمکی

اکلاهما سیتی تاندر

۸۵-۱۰۱

میلواکی باکز

دانلود لینک کمکی

دالاس ماوریکس

۱۰۷-۱۱۰

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود لینک کمکی

دنور ناگتز

۹۴-۱۲۰

اورلاندو مجیک

دانلود لینک کمکی

پورتلند تریل بلیزرس

۱۰۴-۱۱۲

بوستون سلتیکس

دانلود لینک کمکی

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. MeloO گفت:

    ♥ نیکس

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *