استیو کر؛ سرمربی تیم کنفرانس غرب در مسابقه All-Star 2015

استیو کر؛ سرمربی تیم کنفرانس غرب در مسابقه All-Star 2015

استیو کر و کادر فنی اش، در مسابقه All-Star 2015 هدایت تیم کنفرانس غرب را بر عهده خواهند داشت.
تیم گلدن استیت واریورز با برتری ۱۲۶ بر ۱۱۳ مقابل هیوستون راکتس در روز ۲۱ ژانویه، به رکورد ۳۴ برد و ۶ باخت رسید و تا روز یکم فوریه، صدرنشین کنفرانس غرب خواهد بود. به این ترتیب استیو کر حریف مایک بودنهولزر شد که عنوان سرمربی کنفرانس شرق در مسابقه آل استار ۲۰۱۵ را به دست آورده بود.
استیو کر که اولین فصل خود به عنوان سرمربی را در گلدن استیت سپری می کند، تا پایان بازی های ۲۱ ژانویه به همراه تیمش بهترین رکورد را در لیگ ثبت کرده است. این تیم با کسب پیروزی برابر راکتس در ۲۱ ژانویه، تعداد بردهای پی در پی خانگی خود را به عدد ۱۷ رساند که رکوردی در تاریخ این باشگاه محسوب می شود. آخرین سرمربی که در اولین فصل سرمربیگری خود توانسته بود در مسابقه آل استار مربیگری کند، لری برد بود که در سال ۱۹۹۸ هدایت ایندیانا پیسرز را بر عهده داشت.
شصت و چهارمین مسابقه آل استار که در شهر نیویورک برگزار می شود، توسط طرفداران لیگ در ۲۱۵ کشور جهان دیده خواهد شد.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. Erfan گفت:

    Khooode Steve Ker Fogholade boood
    amare 3 emteyazish ali boood

  2. حیولا داره این مرد واقعا لیاقتشو داشت میفهمه داره چیکار میکنه دمشگرم یعنی فقط مونده امسال قهرمان لیگ بشه دیگه همه چیز تغییر میکنه باور کنین میتونه از فیل جکسونم بهتر بشه خدایش این همه مدت کجا بود یه جادوگریه واسه خودش!!

  3. البته تو تیمی مربیگری میکنه که بهترین بازیکنا رو داره همشون خوبن مخصوصا کری و تامپسون و ایگودالا که هر سه پخته و تشنه قهرمانین فقط یجای کار میلنگید تا این کر اومد و این جای لنگو درمون کرد همچیز کامله واسه قهرمانی نباید از مدیریت بسیار قوی تیم گذشت که بهترین مهره ها رو کنار هم گذاشته کاره واقعا سختیه این کارا رو کردن…احسنت
    انشاالله تیمه ما هم چند سال دیگه اینطوری بشه به امید اون روزا…

  4. MoNST3R گفت:

    استیو کر کسی که که سه بار قهرمانی با شیکاگو بولز رو در کنار مایکل جردن و اسکات پیپن,تونی کیوک,دنیس رودمن و رون هارپر در کارنامه اش داره,کسی که همیشه در قهرمانی تیمش نقش داشته ولی با وجود همچین بازیکنانی در کنارش فقط سایه ای از یه بازیکن خوب شوتزن ازش یاد میشه,اون دوبار هم با سن آنتونیو اسپرز قهرمان ان بی ای شده و جزو معدود افرادی هست که قهرمانی در ان بی ای رو بعنوان بازیکن با دو تیم مختلف در کارنامه اش داره,اون کسی بود که خودش شرایط مختلف بازی ها و قهرمانی در اون رو بعنوان بازیکن تجربه کرده و بعد از اون از چندسالی بود که بطور حرفه ای کار خودش رو در عرصه ی ان بی ای بعنوان گزارشگر تا همین پارسال دنبال میکرد.

  5. آذرخش گفت:

    لیگ NBA یه چرخه خوب درست کرده از جریان آدم های حرفه ای، این قضیه از NCAA شروع میشه و به گزارشگری، مربی گری و حتی نقش های مدیریتی ختم میشه.
    اونقدر آدم لایق تولید می کنه تا هیچ جایی قحط الرجال نشه 🙂

  6. MoNST3R گفت:

    استیو کِر که حالا کوهی از تجربه و شناخت از سطح بازی ها,تیم ها,بازیکنان,تاکتیک خاص مربیان حاضر در لیگ ,در ۴۹ سالگی روی به مربیگری آورده,و تا الان که ۴۰ بازی رو به عنوان سرمربی گلدن استیت کار کرده,آماری فوق العاده و پیش رو, در لیگ داشته ,اومده و اینبار بعنوان مربی خودش رو به دنیا معرفی کرده و با بدست آوردن قهرمانی تو این لیگ,میتونه خودش رو با یه سابقه ی درخشان در تاریخ این لیگ موندگار کنه
    و کسی که تا پارسال گزارشگری مسابقات آل استار رو میکرده باید ببینیم حالا بعنوان سرمربی کنفرانس غرب میتونه پیروزی در این بازی رو به افتخاراتش اضافه کنه یا نه
    منکه به شخصه خیلی با روند کاریش حال میکنم و هم انصافا ترکونده با این تیمی که جمع کرده

  7. MONST3R این همه به مغزت فشار نیار جایزه نمیدنا خیلی سخت میگیری شل بگیر تا راحت بگذره قفل کردی رو پستا عجیب هههههه
    البته علاقه هم داری حتما که این همه شعر مینویسی!!!

  8. قطع به یقین امسال بهترین سال بازی کری و تامسون هستش و ایگودالا و اندرو بوگت و داوید لی هم بازیکنان بسیار معتبری هستن
    درسته آمارش جالب بوده اما تیم پر ستاره ای هم داره که امسال در اوج هستن
    با فیشر و تیم ضعیف نیویورک که بر محور انتونی میچرخه انصاف نیست مقایسه بشه

  9. MoNST3R گفت:

    من چیزی در نظرم بیاد در مورد پست ها میگم,بوستون سلتیکس تو نخون یه موقع به مغزت فشار میاد,مطلبه تو بخون نظرتو بده جایزه هم دادن از همین جا تقدیم میکنم به تو

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *