مایک بودنهولزر تیم شرق را در مسابقه آل استار ۲۰۱۵ هدایت خواهد کرد

مایک بودنهولزر تیم شرق را در مسابقه آل استار 2015 هدایت خواهد کرد

مایک بودنهولزر، سرمربی آتلانتا هاوکس و کادر او، تیم کنفرانس شرق را در مسابقه آل استار ۲۰۱۵ که روز ۱۵ فوریه در مدیسون اسکوئر گارد برگزار خواهد شد، هدایت خواهند کرد.
تیم آتلانتا هاوکس که تاکنون ۳۵ برد و ۸ باخت ثبت کرده است، با پیروزی ۱۱۰ بر ۹۱ مقابل ایندیانا پیسرز در ۲۱ ژانویه، بهترین رکورد کنفرانس شرق تا پایان بازی های ۱ فوریه را در اختیار خواهد داشت که باعث می شود سرمربی این تیم هدایت تیم شرق را به عهده بگیرد. این تیم هم اکنون ۱۴ پیروزی متوالی ثبت کرده که با رکورد پیروزی های متوالی تاریخ این باشگاه برابری می کند.
بودنهولزر که دومین فصل خود به عنوان سرمربی هاوکس را سپری می کند، رکورد ۷۳ برد و ۵۲ باخت را با این تیم ثبت کرده است. آخرین مربی آتلانتا هاوکس که در مسابقه آل استار سرمربیگری کرد، لنی ویلکنز بود که در فصل ۱۹۹۳-۹۴ این افتخار را کسب کرد.
سرمربی تیم کنفرانس غرب نیز کسی خواهد بود که تا پایان بازی های روز ۱ فوریه، تیمش بهترین رکورد کنفرانس را در اختیار داشته باشد. فرانک وگل، سرمربی ایندیانا پیسرز و اسکات بروکس، سرمربی اکلاهما سیتی تاندر، که در مسابقه آل استار گذشته هدایت تیم های شرق و غرب را به عهده داشتند، در صورت کسب شرایط نیز نمی توانند در این مسابقه سرمربیگری کنند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. احسان گفت:

    یعنی استیو کر تو اولین فصل مربی گریش مربی گری آل استار رو هم بر عهده میگیره؟!!(به احتمال خیلی زیاد)
    ترکونده این بشر اصن! 😀

  2. MoNST3R گفت:

    استیو کِر رو هستم,خوده خودشه لامصب,پارسال و با رجی میلر و مارو آلبرت به عنوان کارشناس گزارشگری این مسابقات رو میکرد حالا قدرتمند اومده و امسال مربی یکی از این تیم ها شده
    بودنهولزر هم که دیگه امسال همه رو انگشت به دهن گذاشته,و این در حالیه که این دو مربی هنوز تو این فصل هنوز با هم روبرو نشدن,به نظرم رقابت خیلی دیدنی بین کِر و بودنهولزر و تیم هاشون رخ میده

  3. اصن چیزه عجیبی نیس اگه این مرتیکه نمیشد باید تعجب میکردیم خدا اون روز رو نیاره که فیشر بشه مربی کنفرانس شرقیا بخدا باید اون آل استار رو با خاک یکسان کرد این یارو من موندم با چه اعتماد به سقفی داره مربیگری میکنه مورچه بزاری رو سرش بوکسه باد میکنه خخخخ!!!!

  4. MoNST3R گفت:

    ههه خیلی مسخرس یجوری میگی اصلا چیز عجیبی نیست انگار به خودت اول فصل میگفتن مربی کنفرانس شرق کی میشه میگفتی مایک بودنهولزر,الان که این مرتیکه شده باید تعجب کنی,فعلا که تیمای دیگه دارن جلوش بکس باد میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *