مایک براون از سِمَت خود اخراج شد

مایک براون از سِمَت خود اخراج شد

برای دومین بار در چهار سال اخیر، مایک براون از سِمَت خود به عنوان سرمربی تیم کلیولند کاوالیرز اخراج شد. این تیم رسما این موضوع را در یک کنفرانس خبری در روز دوشنبه اعلام کرد.
این اخراج در حالی صورت گرفت که براون در سال اول از قرارداد پنج ساله اش با تیم کاوالیرز بود. قراردادی که در مجموع ۵ سال، مبلغ ۲۰ میلیون دلار را به براون اعطا می کرد. براون ۴۴ ساله در بازگشت دوباره اش بر روی نیمکت کاوالیرز در این فصل (۲۰۱۴-۲۰۱۳)، با این تیم ۳۳ پیروزی و ۴۹ شکست را تجربه کرد. او در تابستان سال قبل بعد از اخراج از تیم لیکرز مجددا به کلیولند آمده بود. اما با ثبت این رکورد ناامید کننده، کلیولند در جایگاه دهم کنفرانس شرق جای گرفت و از رسیدن به پلی آف بازماند. در همین زمان، مدیریت تیم متوجه شدند که کاوالیرز باید از اشتباهات گذشته ی خود درس بگیرد و در روز دوشنبه، به طور واضح مشخص شد که آن ها برنامه دارند تا تیمشان را از وضعیت فعلی خارج کنند.
دن گیلبرت، مالک تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز درمورد اخراج براون گفت: “این یک کار واقعا دشواری بود . این واقعا برای تمام ما سخت بود که چنین تصمیم سختی را بگیریم ( اشاره به اخراج براون ). مایک سخت کار می کرد و سعی داشت تا در این فصل، تیم را در جهت درستی قرار دهد. به هر حال ما با توجه به فصل های اخیر و برنامه هایمان در آن سالها تصمیم گرفتیم تا جهت و مسیر حرکت تیم را تغییر دهیم.”
براون در طول هشت سال هدایت و مربیگری در لیگ ان بی ای موفق به ثبت رکورد ۳۴۷ برد و ۲۱۶ شکست شده است. همچنین او یک بار در سال ۲۰۰۹ عنوان مربی برتر سال را نیز از آن خود کرده بود.
علاوه بر اخراج مایک براون، دن گیلبرت رسما دیوید گریفین را به عنوان مدیر کل جدید تیم کاوالیرز منصوب کرد. گریفین قبل از این و از تاریخ ۶ فوریه، مدیر کل موقت تیم بود. گریفین بعد از اخراج کریس گرنت (مدیر کل سابق کاوالیرز) توسط گیلبرت، اصلی ترین گزینه برای رسیدن به مدیریت تیم کاوالیرز بود. حال باید دید که گریفین و گیلبرت چه گزینه هایی را برای سرمربیگری و هدایت کاوالیرز در نظر خواهند گرفت. آن ها یک بار دیگر در لاتاری درفت حاضر خواهند بود و خواهان حضور فعال در بازار آزاد هستند. باید دید که با تمام این اوصاف، آیا وضعیت تیم کاوالیرز برای فصل آینده بهتر خواهد شد یا خیر.

این خبر توسط کوروش بختیاری برای انتشار در بسکتبال نویس ترجمه و تهیه شده است.

منبع

 

kourosh23

کوروش بختیاری هستم و در اراک زندگی می کنم . اخبار و حواشی پیرامون بسکتبال لیگ ان بی ای رو به طور کامل پیگیر هستم . بسکتبال رو هم به طور حرفه ای بازی می کنم ؛

۴ پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    ممنون کوروش جان

  2. sajad گفت:

    کلیپرز تیم دوست داشتنی که سال بعد به نظر من تیم خوبی و قوی میشه . حالا ببینیم چی از اب درمیاد

  3. رضا گفت:

    سپاس

  4. Hossein گفت:

    بایدم اخراج می شد!کلیولند بازیکنای عالیی داره اما تو پلی آف نیست جای تعجب داره

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *